Saturday 4 July 2009

從LIVERPOOL到MANCHESTER (我是壽司小學徒)

昨晚飲到3點才回來,
宿舍的保安在生生回來時竟然叫他跟我們have fun,
喂~大叔你忘了我們是他的妹妹嗎??哈哈哈!

早上差不多11點起床,
立即把幾天的臭衣服拿去洗,
期間生生少爺欲言又止,
怪里怪氣,原來他害羞,因為裡面有他的內衣褲...
竟然又下起雨來,
英國的天氣有時真的很討論厭,
經常下雨又冷冷濕濕的。
因為昨天買了材料,
我們可以做壽司,
這是我人生第2次做壽司呢...
好興奮好興奮~~
人家專心做壽司,
lina又研制古怪的食物。
呢3粒咁藝術o既野唔知係乜!!
呢個就係陳生廚藝學堂~
你睇我地幾咁認真...
嘩~~三文魚呀...但臭ga~俾人fake o左!
做好了,你睇.....細個3條係生生做o既,車軑咁大個d係我做o既...

連susan走出來都忍唔住話:這麼未免太大了吧?
 
吃完壽司,又時我洗碗的時間,
本來決定叫lina洗,
因為她太沒有貢獻了,
生生為新屋的事出去一會,
她躲在房中玩電腦,
我洗碗時生生回來說:佢真係掉底你洗ga?
走去教訓她....但你認為他的教訓有用嗎?
沒可能,結果生生只有無奈地陪我洗碗。
 
立即打包好行李,
可能訓練有素,
一會兒就執拾好了,
生生竟然都決定跟我們去manchester,
但問題是,我們仍未聯絡到manchester的朋友(!!!)

No comments:

Post a Comment