Sunday 1 May 2011

Goodbye phi phi island

最後一晚係Phi Phi島,
我地就一邊點住香薰趕蚊,
係露台一邊飲酒睇書,
本來想買副棋來捉,
睇又搵唔到o岩心水o既西洋棋!
餵完蚊一輪,
我地就要好行李,
因為第2朝要倒屎咁早起身.
唔係講笑, 要7點起身,
梳洗好之後執埋最後要收拾o既野,
btw, 用左新買o既香點著來訓真係冇蚊咬,
早知一早咁做啦!

今日我地要坐9點船返去phuket,
再由phuket撘一粒鐘飛機返bangkok~
8點鐘未到已搞掂好,
酒店仲有專人送我地走去碼頭,
仲幫我地拎行李,
仲好細心地叫我地食埋早餐先撘船,
可以唔洗咁早行~
所以今次我地有機會食飽飽先起行,
撘了個半鐘船後,
再撘返minibus一個鐘去機場,
但由於多人冇位,
兩程都係同鬼鬼分開坐,
但佢都會伸隻手來拖住我~so sweet!!

終於去到phuket, check-in都算快,
鬼鬼當然又要被人罰佢行李啦,
見仲有時間,
我地去了食lunch,
因為返到文明地方,
我可以碌card,
之前一直都係洗鬼鬼錢真係唔好意思.
所以我請…我話返到bangkok都會請佢..:p
上機前我地去書店,
上機睇, 鬼鬼自己有帶書~~
唔洗一個鐘已返到bangkok,
經過上次教訓, 今次已認得路,
6點未到已返到酒店…
又係同一間酒店, 真係好靚丫!!
但我唔鐘意bangkok又逼又多車多人…


但我個人覺得佢地車廂環境不錯, 好乾淨, 又靜, d人又有禮貌!


係車到有個香港家庭,
佢地頭先研究左一陣點買飛,
我同鬼仔講佢地係hk人,
鬼仔又同人講: 你好嗎… (佢淨係識呢句廣東話)
點知個bb仔唔so佢仲要變身dee死佢tim!
笑死我同佢父母, 哈哈哈!!

No comments:

Post a Comment