Monday 2 May 2011

Last nite in Bangkok


今晚去左個好多日本人o既地方,
連餐廳都有日文,
可能因為日本領事館係個邊,
雖然多日本人但只係得一兩個侍應會日語,
但d日本人竟然照同泰國人講日文(!!)
搞到d侍應一頭霧水,仲要借我地o既食物同飲品俾佢地睇(!!)
最搞笑係, 我等緊女廁, 竟然有個日本男人係女廁施施然行出來,
OMG!!!佢係咪連WOMAN都唔識睇???

呢餐都好好味ga, 仲好靚呀個餐廳,
但幾貴, 唔緊要, 我請, 反正兩個人都食唔多~
食飽飽去左market行街,
貨識勁似女人街野,
而且d人成日以為我係泰國人, 開價平d,
仲可以還價, 但鬼仔講價更勁!!
我買左手信同個妹吩咐我買o既杯麵等等,
仲係7-11買埋酒返去一邊浸浴缸一邊飲, 正到爆!!!
我唔想返香港捱世界, 我想留係到歎世界(發夢啦你!!)



No comments:

Post a Comment