Sunday 1 May 2011

Phi phi島喪hea時光

由於鬼鬼唔舒服, 都係唔好去玩,
反正呢到唔出海唔晒太陽唔游水都冇咩好玩.
就去internet cafe上上網,
再返酒店寫寫postcard,
係游泳池邊寫postcard時,有個外國人竟然以為我係工作人員問我小食吧係咪未開!!!!!!!!!!! =__=!
後來佢再望下我見我著成咁又戴晒超咁仲寫緊postcard先知自己錯,
係咁講sorry! oh my god!! 我真係咁似泰妹咩???

寫好postcard後我地去搵post office寄postcard,
仲去左個酒吧食野, 坐左一陣, 又去行行街, 真悠閒~
不過我又被人以為係泰妹啦,
之後我話唔係泰國人佢仲問我係咪日本人(!)
估來估去, 佢最後先估到我係hk人, 仲話佢去過hk, 話好鐘意!
我就話我都好鐘意phi phi島啦!!! (咁有冇discount先??)


你睇, 真係好多呢d搞潛水o既商店ga~


鬼仔食左幾次藥都好返好多,
仲話要去做foot massage(!)
你睇下佢真係好鬼愛~~
於是返去琴日最近酒店又最平個間,
仲係同一個massager按佢tim, 但佢竟然唔記得!!
仲有, 個女人竟然都以為我都係泰國人, OMG!! 點解???
一邊massage一邊聽左一個鐘泰文版的”開封有個~包青天”,
原來泰文唱竟然可以咁溫柔, ohohoh~ 如果唔係佢狂播我都估唔到!
之後我地都充滿力量要去酒店游水~
佢就係泳池邊睇書…呵呵呵~~
是夜, 我地去左食印度野......
點知鬼仔唔記得自己唔可以食奶o既野,
點左個好難飲o既印度奶茶後先記得,
就同我個可樂換(!!) 難飲過尿!!!
最恐怖係, 呢間餐廳竟然係到播緊一套有關土著互相殘殺,
又血腥又嘔心又殘忍又變態o既戲~
俾著平時我一定冇問題,
仲可以食得好開心邊諗住條友係我仇人邊食邊睇笑笑笑,
但係今次個主角竟然勁勁勁勁似我一個英國朋友(!!!)
我一邊睇一邊諗住佢被人殺緊………就愈來愈覺得噁心! 想嘔~
而成個餐廳o既遊客都睇到眼都突埋, 有個女人仲連餐牌都唔得閒睇呢~


佢真係睇到連最鐘意o既羊肉都唔記得食...

No comments:

Post a Comment