Tuesday 3 May 2011

Last day in Bangkok

是日我地竟然唔知醒訓到10點先起身,
12點要check out,
我地落到樓下又冇餐廳開,
白白行了一轉又熱又餓,
好想打人…(!)
check out後,再去返頭先見到但未開o既餐廳+酒吧,





熱到痴筋, 我好想飲可樂!!

仲見到紅衫軍車隊打鑼打鼓嘈餐死,
鬼仔以為有咩盛事, 嘉年華(!!)
後來係餐廳同個來自德州o既老闆講開先知真係紅衫軍,
好彩佢地今日唔會係bangkok, 只係出面搞事.
個老板, 來自美國德州, 講野好有種族岐視,
而且, 佢仲笑d美國女人肥話泰國女人瘦好多,
但一起身, 佢自己都有差唔多400鎊,
竟然仲笑人肥??? 唔諗下自己成個波咁(!!!)

食完野我地都要出發去機埸,
又係等左好耐先check-in到囉,
究竟搞咩ga?
搞到我同鬼鬼得返半個鐘相處,
我地去左飲咖啡,
然後佢就送我走…

幾時又會再見呢???

No comments:

Post a Comment