Thursday 21 May 2009

hea遊大不列"癲"--倫敦篇 (5) 我在草地的日子~


(零食之一)
昨夜,3個"痴線婆"發神經地在房中狂吃"百力茲"和各種零食,
(頂丫,我係香港明明都買o左一大盒沙拉味但唔記得帶來囉)
一邊看我在香港"打死都唔會睇"的"十分愛"(定係獨家試愛?),果然很無聊(套戲)。
(鬼叫你夜晚冇得出去玩咩)
一早到了Tesco去買了晚飯的材料,
還到了一個market去買梨子,
差不多一點先陪Lucy到japanese town買了"裝苑",
是一本時裝雜誌;
還到了Fotum & mason,
買了Queen Anne紅茶,
(呢罐紅茶本小姐飲到2009年今時今日都未飲晒),
還有butter味餅乾。
然後再在附近走走看看,
竟然被我看到有Arctic monkeys做cover的"Q",
不明白為什麼在香港會變得這麼貴,
嘩~不得了不得了,內附glastonbury的live cd呢!!!
逛了john lewis之後,
Lucy先回學校去,

我們在一間綠色的麥當當買勁大的漢堡包,
走到去St. paul park坐,
一邊吃包一邊看雜誌和書,
(我實在唔知點解當年會拎住兩本好厚o既書再加多本旅遊書成個幾月)
還有看著一家大小休息踢足球,
更可以午睡。(實在係好hea~~~)
喜歡這一種自由自在的感覺,
在這裡不用理會別人眼光,
一切都是來得這樣真實。
在香港如果你坐在草地上看書或午睡,
人家會以為你是發神經囉,
而且還會問你是不是在拍戲.....
在香港人類不可以踏上草地,
草地在父母心目中是十分"污糟",
小孩子走上去的話會被捉回來,
然後拿去消毒。
但外國人就由得孩子們在草地上跑跑跳跳,
懶理你是在打翻斗或者踢球,
大家都會睡著草地上看書睡懶覺~
在香港,連狗隻都不可以到公園去散步,
但在這裡連馬匹都走上來拉屎都可以,
小狗更是隨處可見。
比起充滿著秋千,"tum tum轉"和滑梯的公園,
有一個大草地的公園比較好玩。

回家,今晚終於"有啖好食"啦,
"美女廚房"再次上演,
先用早上在tesco買的雞脾,
加上香草和檻欖油,放在焗爐焗....
另外,醒目的Lina用多出了的雞連同帶來的中國侯頭菇湯包,
可以煲出美味的老火湯,試問哪有人去旅行會像我們一樣呢?
出門一個月旅行還不忘帶中湯~美味又養顏。
還有問了韓國人借冰糖,
利用早上在market買的梨子煲糖水,
可以有雪梨糖水吃~實在太美味啦!!!
焗雞...
雪梨糖水...
 
 
人家係廚房睇火,個位kimberley又出來問長問短,
LUCY話佢似乎想飲埋一份....發夢啦你!
**呢個女人,竟然偷用我地買返來的廁紙~~

No comments:

Post a Comment