Friday 17 August 2012

一擊即中

咪誤會, 我唔係有喜啦!! 慢慢睇落去啦~~

呢幾日冇咩update個blog, 因為好多瑣碎事做,
加上就打風令到天氣異常悶熱, 所以個人好燥~~~

首先我終於填完份報稅表
呢份野係一個長久戰,
明明唔係好多野要填但年年煩你一次真係命都短幾年,
最無奈今次因為寄到o既時間我已經唔係香港,
係美國煩左一輪先成功延期。
點解??? 因為有d人做野真係好膠ga,
我個妹收到之後幫我打去報局問話收件人唔係香港可以點延期,
d人都白痴o既, 話到明唔係香港佢都話要本人簽名, 又呢又路......
HI佢丫, 我人都唔係到點本人簽俾佢呀?
都算,之後條福街老點我個妹FAX野去延期,
之後見過左咁耐都冇回覆, 最後我忍唔住打長途去問,
另一條友竟然話FAX唔得, 咁做咩當初叫我個妹去FAX??
真係智障到暈!
最後有個正常人先叫我E-MAIL去囉~前後搞左成個月, 認真吹漲!


第二就係我要去影返D見工用o既相,
化好個妝又著返套裝(淨係上半身, 下半身仲係hea look + 拖鞋, 好樣衰ga),
咁鬼熱, 去搵間曬相舖都唔易,
附近o既商場有好多店舖都因為領匯而搬左,
終於被我搵到啦, 個頭髮都亂埋, 哼~
其實好多商店都因為領匯而做死左,
我依家想搵"寶貼"都唔知要去邊樹先有文具店,
仲有, 我發現以前睇開個間診所都唔知搬左去邊,
唉~~~點解要咁逼死D小商店呢??
我就唔明點解D小型商場都要搞到咁多大型連鎖店,
而一D日常用品想買又買唔到。

另外, 我前幾日屎忽痕想整下糖桂花小丸子食下,
整完我真係好後悔, 因為好鬼熱呀, 早知就唔搵D咁o既野搞,
煮完都冇胃口食。

呢個糖桂花同d湯圓都係自己做ga,
因為依家想去南貨店買糖桂花都唔知去邊搵,
屋企附近以前有一間但又執左啦, 唯有自己煮囉......


最後, 我前兩日終於的起心肝SEND E-MAIL搵工,
今朝打住風去見工, 等左好耐但一陣就見完, 以為冇咩機會,
見眼之後仲有一男一女見工,
(因為等左好耐, 連後面要見工的人都出現埋我都未有得入去.......)
叫我返屋企等通知, 等到6點都未有消息~~
諗住下星期一再搵工啦,
點知!!!!!

頭先個老闆打o黎, 請左我啦! 竟然係一擊即中!

Benifit 仲幾好, 但我最開心係今次個老闆又唔係中國人/香港人呀!!
(我以前做過幾間公司, 只有一個係加拿大華僑, 其他都係外國人老闆, 而我得出一個結論係 -- 中國人老闆很PK)

**下星期一開始返工, 依家又掛住個假期tim~~ oh man~~~

No comments:

Post a Comment