Saturday 4 August 2012

密食當三番

聽日中午我就離開芝加哥,
呢幾日好忙, 忙咩??
就係update好自己份resume同埋執行李囉!!

原來打算只留兩個月o既旅程最後變成四個月,
初初o黎係春天得負幾至幾度(!) 一堆冬天衫,
到左夏天除左買d, 屋企人又寄左幾件俾我啦,
大佬d洋妞size我真係carry唔到,
人地V領/大領, 胸前偉大大把野睇,
我呢?? 都大把野睇 -- 就係個bra連筋骨都見到囉!
(美國人d size 真係大, 我記得係英國玩時都去shopping幾次都有收獲)

加上係到又買左d書同一對鞋,
依家個喼閂唔埋,
唯有放棄一d舊衫囉~~

好彩我醒目, 最後將d衫以捲豬腸粉o既形式去入晒落一個大袋, 呵呵~~
不過, 仲未執完ga!

呢個星期係我最後一個星期係芝加哥,
所以就多左出去食飯, 嘩哈哈哈~~
鬼仔話等我有個美好回憶bor!!

印度野~~


德國野~~

泰國野~~

意大利野~~
但出街食得多都驚肥呀, 返香港捐完血就減啦,
費事d姑娘驚我唔夠重又捉我上磅!!


今日又去玩啦!
呢幾個月都好開心有你地於blog中相陪~~
如無意外, 回港再update~~

各位周未愉快!!

No comments:

Post a Comment