Saturday 25 August 2012

周未。喪拼去~~

終於等到打工仔最愛的周未,
一條友去左行街街,
因為我朋友話屋企附近個shopping mall好多店舖都做緊summer sale/ final sale,
所以就去八一八啦。

本來我只係想去買筆。記。本。乙。本。。。。。。
加上個mall真係多人到爆,
有d仲誠張到要排隊先有得入。
咁多人, 痴左線咩? 減價咋喎, 唔係免費噃。
我緊係唔同人逼啦~~

但我最後都買左兩件衫, 一個散子包 (羊仔皮, 好靚好軟ga) 同埋去圖書館借左4本書(!!)
拎到我手都斷。
而, 說好的筆記本呢?????

完。全。無。左。回。事。囉。回家, 在車內, 有個衣著前衛的大嬸樓住扶手跳舞(!!!)
還一直對我分享其減肥心得, 我一直禮貌地微笑和點頭聆聽 (乜料??)。
更讚我身形一流, 臨走時仲猛叫我靚女 (!!)

雖然, 我係三歲至八十歲讚我都受落的人,
但, 今次我竟然無開心的感覺。


咁熱, 食個冷麵啦 (我妹整ga, 冇啦啦咁好死)


上星期同屋企飲茶, 我先知, 原來依家d蒸籠出到咁colorful (仲有黃色同紅色ga).....
老老實實, 我鐘意以前傳統竹造個隻多d, 呢一款真係「硬膠」無限。

No comments:

Post a Comment