Thursday 23 August 2012

大執位

我去旅行有一個節目係必做o既, 就係 -- 寄Postcard俾自己,
除左寄俾自己之外, 緊係會寄d postcards俾朋友仔啦,
呢個習慣仲傳染埋俾我d妹;
而我d朋友+我d妹o既朋友知道我地有儲postcard, 所以都會寄俾我。
登登登登~~~搣晒落o黎一張檯都唔夠放~~

就係咁, 呢幾年儲儲埋埋有差唔多80張(!!)
咁多postcard, 我會點做呢??
呢幾年我同d妹都係張佢地一張張咁貼係屋企度大門,
於是呢個已經成為我地d親友上到o黎必睇o既景點(!!)
有時望返, 都會憶起好多旅遊o既回憶, 好開心ga!

呢d postcard係用blue tack貼住o既,
所以隔左約半年佢地d角就好易翹起 (多數係因為我避開貼到郵票),
仲有就係會甩啦, 通常佢一兩張間唔中甩我地會就咁貼返上去算,
但再過多幾個月就會不停有postcard甩, 就會頂佢唔住ga啦。

於是, 我就會一年一次咁將所有postcard搣返出o黎,
逐一清除卡上及門上o既blu tack,
然後, 又再一張一張用新o既blue tack貼返上去,
順便將佢地大執位, 換下位就有d新鮮感啦~~
一邊執仲會一邊讀下人地寫左d乜,
真係一種好好o既分享。

就係因為呢個關係, 所以上星期咪四圍搵文具店買blu tack囉,
就趁返工之前搞掂呢壇野啦!!
一玩就玩左幾個鐘啦。
而且, 有咁多人寄postcard俾我,
o者係佢地去到邊都會諗起我啦, 呵呵~~~
(自我感覺良好......)

No comments:

Post a Comment