Wednesday 1 August 2012

我做左蜥蝪人 -- 屠殺家居蜘蛛

放心, 我唔係想講蜘蛛俠睇後感, 哈哈!
(但前兩日去左睇TED, 都冇咩好分享住)

係美國習慣左每個星期一及二大清潔屋企o既我,
琴日完成了我係美國最後一次的家居清潔,
有樣野我由第一日o黎美國已經好想講ga啦,
但成日掛住講無謂野冇寫到,
所以我真係要好好記低!!

係香港家住高層, 又有用藥,
極少有蚊蟲入屋,
最多都係落雨時有d飛蟻入屋o既o者,
一發現佢地入侵緊係第一時間做底佢地啦!!
(呢個工作係我爸爸負責, 如果唔係我就會放一盤水係有燈o既地方下, d飛蟻就會自投罹網ga啦!)
除左四腳蛇之外, 真係唔知點解好鬼死驚呢d小昆蟲ga,
加上, 喂! 香港地地方細細, 買層樓又咁貴,
點可以被呢d昆蟲分薄晒ga, 係咪咁話先? <-- 什麼歪理??

**我香港家中有一大一小兩條四腳蛇, 但其中一條我有次唔小心閂門時一野將佢夾死左, 阿門**

但係美國, 我去親咁多人o既屋企,
都發現d老外屋企有不知蜘蛛網同蜘蛛。 <--好廢, 冇蜘蛛點會有蜘蛛網??
初來報到時真係勁驚同唔習慣,
仲會怪鬼仔點解唔"do something"???
一開頭我都會成日用個吸塵機清晒佢地d蜘蛛網,
見到d蜘蛛都會叫鬼仔快d郁手(!) 但佢通常唔show我。嗚........

其實唔止老美,
我記得以前有個英國朋友都係咁話: 「蜘蛛係益蟲」。
因為美國地方大, 如非住高樓大廈,
佢地o既屋企都由於草地多而好多蚊蟲入屋,
所以呢d蜘蛛網真係好幫得手o既!!
但我真係覺得佢地毛茸茸+長長o既腳好鬼核突!!

(就係呢一隻蜘蛛)

最恐怖一次係有日我沖完涼時拎起條毛巾,
竟然見到中間有隻中型蜘蛛係到, 嘩~~嚇到我丫!!
我又有少少潔癖唔敢掉左條毛巾落地,
鬼仔又唔係屋企, 好彩我夠鎮定, 掛返條毛巾後,
搵另一條抺身, 見到個隻野吊住條絲落o黎,
於是我一野搵鬼仔隻拖鞋打瓜佢, 條屍等鬼仔執。 <-- 很自私的女友, 哈哈~~
(因為我隻家居拖鞋唔係硬底ga, 驚佢唔死)
自此之後, 我依家侍次拎起毛巾都要前前後後仔細check清楚先敢用。

雖然個個星期都清d蜘蛛網同每日都殺左 3-5隻o既蜘蛛,
不過都係徒勞無功,  所以我都係放棄罷啦!!
反正佢地真係有用過我之前買o既滅蚊功具,
加上佢地都好醒目, 冇係d我地成日會接觸o既地方結網,
因此, 依家只要佢地唔失驚無神出現就放過佢地啦!!

********************************************************************************************
題外話, 我生平最驚o既係小強,
但可能呢到暫時一隻都未見過 (touch wood)。
記得舊公司有時都會有d小強出現, 我真係嚇到傻ga,
有一次, 我地公司的茶水姨姨收工時拎住一樽野,
一見到我就收埋, 下意識緊係望係下乜啦, 八掛丫嘛。
點知入面竟然係有小強(!!!)
嘩~~嚇死人咩!!?
佢話佢信佛, 食齋, 不殺生, 所以拎佢去放生喎!!

OMG!! 呢次係我最震撼o既一次,
其實我真係好想同佢講「不如你早d解決佢, 等佢早日輪迴啦」。

撞鬼, 依家諗返我都毛管棟同身痕........ 好驚好驚~~

No comments:

Post a Comment