Tuesday 31 July 2012

小學雞童年回憶 -- 可樂雞翼

記得細個媽咪都煮過下可樂雞翼,
但之後已經好多年冇食過,
因為雞翼多激素, 可樂又冇益。
之前整完醉雞後就諗起不如整下可樂雞啦,
反正之前飲淨兩罐可樂, 鬼仔又極少飲,
(正因如此我地6罐都飲左成個月未飲晒)
趁回港前用埋佢啦!

於是又上網搵左幾個食譜,
最後做D唔做D咁又搞左個比較容易o既出o黎,
咁難得, 我緊係要記底佢, 日後睇返啦!!

材料:
- 雞翼 <-- 很廢
- 紅蘿蔔(切段)x 1條 <-- 可以唔加, 但我覺得有D蔬菜又好似健康少少
- 薑 x 2片
- 蒜頭 x 3粒
- 可樂 x 2 罐 (其實一罐就得但我個d係細罐裝)

汁:
- 鼓油 x 2湯匙
- 酒 x 2湯匙
- 麻油 x 1 湯匙
- 糖少許

步驟:
1) 把雞翼洗凈, 用滾水煮約 2分鐘後撈起瀝乾。
2) 又用滾水煮一煮蘿蔔同瀝乾啦! <-- 其實可以唔洗, 但我鐘意佢林林地~~
3) 燒熱油鑊, 爆香薑片同蒜頭。
4) 再落雞翼。煎香翼加蘿蔔略炒, 再倒入調味料同可樂。用中火煮滾, 再以細火繼續煮約 20分鐘。要不時攪勻, 等雞翼平均顏色及熟透。食得!!

好開心, 有咩簡單過4個步驟我就食得丫, 嘩哈哈哈哈~~

一邊o也煮雞翼飲啤酒睇運動, 你都咪話唔爽 (當然下晝又要做運動減肥啦)。

其實由細到大我都係運動盲,
但係每次一到左四年一度o既奧運我都係咁狂熱,
日以繼夜, 夜以繼日地痴住電視睇比賽。

係美國睇奧運有好多條Channel都日播夜播,
唯一有少少唔滿意係D熱門項目, 亦係我最愛睇個D,
要等到夜晚先有重播, 朝早冇直播,
鬼仔話係因為呢個時間D人收左工多人睇喎。

有樣野好開心的係終於唔洗好似係香港時日夜狂講中國奪左幾多金,
我都明白當然每個國家會支持返自己國家o既運動員啦,
就好似美國都成日在播佢地比較有機會得獎o既項目,
而且都會著重訪問講返佢地自己友咁。

老老實實, 我都會支持返香港隊,
就好似一有單車同羽毛球等我都必睇,
前日有個體操動作以我地香港運動員命名我都好開心ga!!
我雖然咁唔鐘意大陸, 但作為一個港人,
唔多唔少心態上都會關心中國運動員表現,
特別係跳水, 射擊, 體操等等~~琴日見到體操男團同跳水, 我都睇得好緊張。

但我最唔鐘意係只係成日講中國隊乜乜乜, 中國隊物物物,
好似睇緊國內排名咁, 好煩。
最討厭o既係佢地只會關心係金牌方面,
銀牌同銅牌都好少提, 好似得唔到金牌個d唔係運動員咁!!
我覺得呢種行為好乞人憎, 人地台上一秒, 台下十年,
佢地就以一個金牌去衡量。
又好多時佢地得獎後o既言論都會令我好反感,
D民眾又係巴巴閉閉咁。
先唔講劉姓個件 (佢都未有份落埸),
但前兩日游水孫姓個位人兄,
佢訪問時竟然話: 「擊敗所有韓國人」(!!!)
大佬, 游下水啫, 洗唔洗國仇家恨咁款呀???
完全係顛覆奧運o既全球一心+體育精神,
又一強國“謙遜”特色。
我反而覺得外國o既運動員好得體,
通常講下得獎感受之外, 仲會話"It was fun"/ "We had a lot of fun"等~~
好明顯人地係當呢埸比賽真係Game。

最後, 我想話, 點解中國隊o既番茄炒蛋制服可以咁樣衰&娘??
李寧牌被人笑左十幾廿年都唔改, 真有性格。

No comments:

Post a Comment