Wednesday 18 July 2012

去Kentucky 馬照跑, 酒照飲 (下)

睇完賽馬同賽狗, 

我地去左Henderson一個Local 小型葡萄園 - Ruby Moon winery!
由Vineyard & Winery打理,
佢地自己種植葡萄, 仲自己釀製紅酒, 白酒等等。

(其實有個好大又好靚的牌, 但我冇機會影到, 唯有影住個細o既先)
講起紅酒, 一定會諗起法國的波爾多,
但美國人就都好鐘意幫襯返本地野,
佢地最出名盛產紅酒o既係 -- 加州,
因為氣候宜人, 適合種植葡萄。

論排名, 呢個小型酒莊當然不及啦,
但難得一埸o黎到, 而且我就唔識飲品嚐Wine o既人,
去下無妨, 亦可支持下呢d小本生意 + 自耕農夫!!
當日去到都仲有其他幾個客人,
大家一齊同主人家講下笑, 聽下歌, 飲下酒同食下芝士,
輕輕鬆鬆又一日, 好正!!

落完雨個天又藍返晒, 仲好好太陽

靚麼???
地方細細, 呢到o既裝飾都以葡萄為主~~
仲有d關於紅酒o既東西賣~更可以BOOK埸搞小型PARTY
如果飲完鐘意, 亦可以買返d酒返屋企慢慢嘆,
我都買左一枝~~
我鐘意白酒多過紅酒,
我試左幾種, 有兩隻白酒特別鐘意,
一個係有d桃味(桃都係佢地種),
我鐘意佢唔太濃亦唔太甜, 易入口!!
不過我冇買, 買左另一枝我同鬼仔都鐘意o既 -- Stellar White (好平, USD 15.00),
可以一齊飲下~~
飲Wine配芝式真係絕配,
呢d芝士都係Kentucky本土野~~
佢地仲摘左一串已熟o既葡萄俾我地食tim, 好味呀~正!!

有興趣可以去下佢地個website睇睇下,
如有機會去Kentucky都可以去下啦~~
http://www.rubymoonwinery.com/

當晚仲去左當地好出名o既餐廳食BBQ (出名食BBQ野),
係buffet形式ga~~抵食!!

希望食完唔好好似佢咁o既身形啦!哈哈~~

返到佢家姐屋企, 一齊飲下又玩下board games,
又好玩又開心!!

除左呢個game之外, 仲玩左clue, 我比較鐘意玩clue。

個頭先飲完枝啤酒, 呢頭又話開香檳飲下 (!!)

鬼仔屋企人都係"好酒之徒", 我常常擔心會否回港前飲爆肝而客死異鄉。
************************************************************************************************
同埸加映:

被我按摩完爽死的Scout~~
IMG_20120713_230406
Scout: 我都識做yoga! 睇下我幾勁??

Scout: 有咩咁好睇呀主人??

Scout: I love watching TV like that

No comments:

Post a Comment