Thursday 26 July 2012

東西居住大不同

呢樹有個節目我同鬼仔都幾鐘意睇 -- House Hunter International,
(有非International版本的)
內容講乜呢?
通常係每集都講一個家庭/人要由原居地搬去另一個城市, 東南西北, 大江南北咩地方都有,
一集之內佢地會搵當地o既經紀按照佢地的資金同需求,
帶佢地去睇三間屋, 身為觀眾o既你緊係陪住佢地睇樓啦,
最後佢地要於三間屋之中揀一間咁。
鬼仔話好耐之前有一集係講一對夫婦搬去香港,
一邊睇一邊驚訝香港d樓價貴到癲, 但地方又細, 環境又差,
仲話有間屋個窗係對住另一個窗ga wor!

我心諗: 大驚小怪, 香港地大把人都係住緊發水樓同可以伸手問對面屋借鹽ga啦!!
香港房屋政策同大家有咩問題, 我冇打算係到探討, 有苦自己知。
咁今次講咩呢??
我大城里出城, o黎到亞美利加想記底大家居住文化o既不同。

記得以前香港工作個到有座商業大樓, 好新淨ga,
但因為其中有一面o既單位都係對住墳埸,
所以個一忽好多單位都冇公司租或買。

其實, 唔只商廈, 唔少香港人如果住係墳埸附近都話唔老黎ga,
好似我香港屋企向山, 望到不少山墳, 以前有親友o黎過,
都話咁樣係唔好ga wor!!
但我地一家住左咁多年都不錯丫 (touch wood)!!
莫講話墳場啦, 淨係睇我地搞建骨灰龕都被人反對到媽媽聲就知啦!!
(叫個d反對o既人一係咪就咪Q死呀, 一係就要死死遠d, 唔係死左冇地方俾佢ga!)

相反, 係外國, 不時都會見到墳場附近有民居,
就連我上次去鬼仔家姐屋企, 佢家姐住個屋苑都有成排係對正墳場ga。
我同鬼仔講, 俾著香港一定會好少人買, 一係就要超平;
相反, 老外一係就唔信有鬼 (me too), 信o既就覺得要同靈界共存,
所以, 好多老外都唔介意近墳埸 (當然都有例外啦)。

另一樣野, 我地香港地, 地少人多,
d樓緊係向高空發展,
基於種種原因 (例如避開底下o既鬧市, 圾垃房, 蚊虫等等),
我地寧願住愈高層愈好。
但係外國, 若非住幾廿層的高樓大廈,
不少人都鐘意住底層, 最好就連埋花園,
緊係啦, 人地地方大, d住宅得幾層, 冇lift都唔會要行餐死, 一係就遠離鬧市......
如果係香港, 住得高而且冇lift, 你都咪話唔死。

最後一樣, 香港好多人好介意o既「西斜」,
不少老外不知幾鐘意, 因為佢地夏天比較短,
日照時間少, 所以間屋多陽光入屋, 佢地會好鐘意!!
鬼仔爸爸個女朋友就係咁啦, 夏天一到成日出露台曬太陽曬個夠,
唔甩皮都唔收手。

(呢樣又同唔少香港見光死o既女仔相反, 第日再講)

不過, 有樣野老外同我地都好鐘意o既就係 -- 背山面海,
所以就算住唔到咁o既絕境,
一到長假期佢地都好鐘意去有海的地方,
而短假期都好多人鐘意去行山。
同我地一樣!!!

**張相間屋其實唔多關事, 但冇相又好似好吉咁, 就出賣左人地間屋啦~~
-------------------------------------------------------------------------------------------------
最近樓上搬來了一對精力旺盛的新租客,
一大清早就傳來兩口子歡愉之樂的聲音(!),
事後他們整天都搬動傢俬,
晚上十一點半時他們仍在呯呯嘭嘭的腳步聲,
要知道木屋是很傳聲的, 我就像生活於馬埸底下。
唔多夠訓........

No comments:

Post a Comment