Wednesday 11 July 2012

多倫多的CN Tower

得咁少時間閒逛Toronto,
除左去Casa Loma, 我仲去左CN Tower, 因為好似幾靚咁~
出左地鐵都好快搵到, 跟住佢行埋去啦~~

中間個枝, 頭頂成個車軑咁款就係啦~~

呢個CN Tower門票都幾貴,
我地買左呢種, 可以一次過行幾樣野,
但要有心理準備由於太多人, 企多過行, 排隊排到傻。

CN Tower其實是Canada's National的縮寫 (原本係anadian National),
亦係多倫多的地標,
塔高553.33米!!
係世界上第五高o既自立式建築物 (幾威水),
內裡更建有447米的金屬階梯, 一共有1,776級,
係世界上最高的金屬階梯。
CN Tower由基座, Observation tower, Sky pod同天線塔四部份組成,
1995年被American Society of Civil Engineers收入現代世界七大奇觀,
更係
World Federation of Great Towers成員;
之後先後被先被Burji Khalifa (未去過丫
) 同強國o既廣州塔 (呢個就唔敢去啦)取代佢世界最高電視塔o既地位。

經過"懶"嚴密o既保安檢測後 (要入一個全身檢測機, 仲有打開個袋俾佢地check, 但條友望都冇望我個袋),
我地排隊由基座撘lift上到上面, 只需58秒,
可以一覽多倫多市內o既景色,



仲可以遠眺Ontario Lake, Middle island同Tommy Thompson Park等等~~
聽講天氣好仲可以見到大瀑布(但我見唔到)。

行到攰, 更可以入去360度餐廳, 遊樂埸同pub反下, 但我冇入去喎!!

呢個係look out影的~~



另外, 仲有glass floor, 有人好驚, 唔敢行埋去~~
幫我影相又背晒光(!!)
本來我以為去到呢d觀光地方最多會係強國人
但原來最多係印度人, 真係多得要命,
我唔係歧視, 但佢地好鐘意一大棚人突然出現係你面前(明明排緊隊ga喎),
而你夾係中間聽住佢地不停用家鄉話交談,
有一刻我真係以為自己身處係印度!!


BTW, CN Tower隔離就係Rogers centre,
係一座多用途體育館,
個日有球賽, 都有人向我地兜售門票,
但我就冇咩興趣睇baseball, 哈哈!


第二日就出發去Montreal啦, 幾個月冇上法文班 = 冇溫習過, 都驚要獻醜!!

No comments:

Post a Comment