Saturday 21 July 2012

意式風情 -- 美女廚神賜我靈感

唔知點解, 硬係比較鐘意西餐多過中餐,
唔係因為崇洋, 而係中餐對我o黎講好難煮, 煮完又身水身汗或個身一陣味;
食呢?? 係香港食左十幾廿年, 中餐對我o黎講係垂手可得,
人就係咁ga啦, 有個時唔識珍惜,
依家想搵餐正常o既亞洲菜都冇啦, 幾抵死??
(不過我就快會返香港啦, 到時想食乜都有啦~呵呵)

云云咁多西菜之中,
我最鐘意o既係意大利菜
點解??? 唔知喎!!
可能覺得d意粉有咁多種, 汁又咁種, 意大利pizza又咁多種, 仲有連意大利雲吞呢,
而且簡簡單單唔花巧,又食得飽, 唔洗整色整水搞一大餐嘛。

o黎左美國三個多月,
除左Animal Planet之外,
我最鐘意睇Cooking Channel,
呢個Channel係成個台都係講點煮野食同埋帶你去飲飲食食 (當然得個睇字啦),
鬼仔呢d有「黃熱病」 o既西人呢就鐘意睇人煮亞洲菜。
而我呢, 就鐘意睇一個叫 "Everyday Italian" o既cooking show喇!!

除左係因為教人煮意大利菜之外,
另一樣最吸引我o既係 -- 個女主持人好靚女呀!!!
鐘意睇靚女, 唔只係男仔o既專利o黎o既~~
靚野緊係多人鐘意睇ga啦!

我覺得佢不單止靚, 身材更好正,
煮野食又叻, d野食仲好健康tim喎。
簡直係雙重視覺享受,
成為左我最近o既女神!!

佢個名叫 Giada De Lauretiis,
佢堅係意大利人, Giada 呢個名係意大利= Jade 一樣。
係意大利出世, 之後係美國長大,
又係法國o既 Le Cordon Bleu 學煮野食。

最令我震驚o既係, 靚女原來今年已42歲, 仲有個囡囡tim。
好羨慕呀!!  如果我42歲又生左件o既話仲keep到咁好樣就好啦。
當然我上圍冇佢咁偉大啦!!
我亦希望42歲時可以煮得一手好餸。
**呢個就係佢o既網啦, 仲有食譜ga : http://www.giadadelaurentiis.com/

btw, 呢到d cooking show 女主持人通常d手指甲都係好低調,
整整齊齊, 透明gel甲, 蝦肉色, 淺粉紅色指甲等等, 我好欣賞!!
我真係好鬼驚d人油到d手指甲好色彩繽紛, 或者整d乜鬼野花甲o黎煮餸俾你睇,
記得早排仲係香港同朋友食飯, 間餐廳有電視,
播緊是但台見到呀"乜"姐煮餸, D指甲鬼咁colorful,
之後一路煮一路好似鬼抓咁摷d食物, 真係睇見都唔開胃。 <-- 5個嘔!

睇完靚女煮野, 學下佢煮意大利野, 前前後後都煮左好幾餐~~嘻嘻~~

Pizza就係鬼仔做大廚我做助手整o既,而其他都係我一手一腳整ga,
鬼仔o既評語係 -- Ho May la / Ho ho may la。 <-- 廣東話o黎ga!

至於鬼仔, 佢早排睇左另一個節目 -- Easy Chinese,
睇完之後, 佢就學人煮中式湯麵 (當然我有幫手啦),
湯底都係佢自己整, 係佢肴o既雞湯(!) <-- 我都唔識整,
都幾好味喎, 為我而設 -- 唔落咁多辣椒! 正~~

****************************************************************************************************************
同埸加映:
係屋企, 堪稱地獄廚神o既我,
早幾日Whatsapp send左張我人生第3次煮中餐的成品俾我d妹睇, 諗住威返次啦!
但竟然有以下對話, 條粉腸仲放埋上面書俾人睇。。。
(人名我已執過, 唔係你地點知邊個打邊個呢?)

呢D咪就係家庭溫暖囉!

No comments:

Post a Comment