Monday 23 July 2012

俾人鬧仲笑笑口??


(琴日路過時亂影的, 跟本post其實無關, 純粹覺得咁樣好似有霸氣d)

相信係香港都有唔少人試過入左D有乜乜食評人去過就串串貢 (我本來好想用數字形容) 的食店,
食餐飯都要被人(堅)無I禮對待一肚氣,
但琴日我同鬼仔去歎完點心,
係downtown四圍逛後, 入左一間bar歇腳飲野,
結果唔夠幾個鐘, 我地決定夜晚再去多次食晚餐, 一日去兩次!!!
因為我地實在太鐘意被呢間bar的人鬧啦!!!

間bar就係呢到...

o既下層......

望住條河~~
放心, 我唔係痴左線~~

事實係呢間bar 的服務員sell性格 + 搞笑,
一入到去等人帶位就會有人聲大夾惡問你幾多位 (當然佢係玩玩下ga啦),
再o黎係負責招呼你的服務生一野掉底d餐具落你個位。
由於琴日下晝我地想睇河景於是坐左出面,
個哥哥一腳棟係我地張長椅到問你想要乜,
但佢地落單唔洗寫又唔會搞錯先勁,
仲要次次埋你問你野都好大聲咁呼喝你(又係玩個隻),
個個客人被佢地喝完之後都係會好開心。 <-- 看, 痴線的人其實很多!
例如我後面有個男人係佢大聲派餐時話: I like the way you speak. So I can hear you.
之後個侍應遞杯啤酒俾佢話: I know, shut up dude.
仲有佢個老婆唔知講左乜之後個侍應好大聲話: I do what I want, understand?

又例如我點酒時佢要check id card, 到你俾左佢睇之後佢會扮晒野大聲話: It is fake!!!
(放心, 佢轉個頭會俾啤酒你)

另一個女服務生, 人地埋單佢收錢時會講: Okay, get out of here you guys.
我真係笑到癲~~

咪以為呢到個個粗聲粗氣就服務唔好喎,
佢地服務好ga, 只係鐘意同客人搞下笑, 懶晒惡死咁。
「我大聲唔代表我無禮貌」 咪就係咁囉!

到夜晚我地再去時, 下晝個服務生認得我,
仲話: You guys are so queer.
鬼仔即刻話: We just want to get rid of you.
之後佢大笑行開~~

晚餐食左乜? 唔好期望呢到食物有咩特別,
都係一般bar的野食, 發氣野多, 而且不太健康,
但去呢到過下生日, 或感受下被人鬧仲笑笑口o既感覺幾好!!

佢地個餐牌, 會搬過o黎俾你揀~

JUNK FOOD~~
最正係, 如果坐室內佢地會每個客人都有一頂paper hat俾你戴住o黎食飯,
係佢地d服務生親手摺, 仲會親自寫畫~~
個個都唔同, 有d會係上面加多個汽球, 有d會係上面畫畫~~
我同鬼仔個兩頂係:
1) I have small egg roll!
2) I love his small egg roll!

隔離檯個d仲抵死, 例如有:
- Boys hate me. (一個靚女wor)
- I miss college (係一個阿叔喎)
- I am stupid      ↓ (指住條友)
- I'm with stupid. ← (指住隔離條友)

最搞野係佢地個廁所,
男女廁o既門後面都係調轉,
明明入去時係 -- "Ladies",
但你走個時會發現個門明有個"MEN"牌,
等你以為自己去錯廁所(!!)
係咪好鬼抵死呢???

呢間野叫 -- Dick's Last Resort.
夜晚仲有live band ga,
有興趣去俾人鬧下可以去:
http://www.dickslastresort.com/domains/myrtlebeach/menus.htm
************************************************************************************
除左被人鬧, 今個周未仲做左d乜呢??
我去左睇batman啦,
更收到不少朋友關心o既msg,
如:
- 有事記得要用爬的
- 唔好以為係4D
- 買左避陣衣未?
等等....... 好彩冇痴線佬咋!!

成日話我過份擔心,
但你睇, 美國真係好多痴線佬,
希望死者得以安息,
仲有快d送個癲佬上電椅 (唔好曬米飯養佢)。

套戲呢~~可能之前聽人市超好睇乜乜物物,
搞到期望太高, 我覺得唔算超好睇喎~~
不過都值得一睇o既。
(Catwoman 好索)

btw, 呢到唔興買飛時劃位,
我地趕頭趕命買飛入去,
free sitting, 搞到坐到好前....... 畫面好震撼(!)

No comments:

Post a Comment