Tuesday 10 July 2012

多倫多的Casa Loma 城堡

由於在多倫多的時間不多,
要知道去大瀑布其實係好Q遠呀!
只能在市中心附近遊走,
不過唔睇大瀑布都有野睇ga,
緊係去行下Casa Loma 城堡啦,
呢個城堡都幾多野睇。
要俾錢ga! 承惠 CAD20.55 (成人連稅)。
如果想有人帶住行, 可以join tour gide,
唔想, 亦可以好似我地咁借耳機拿住地圖邊行邊聽 (好似有8種語言, 但當然係冇廣東話啦, 所以我都係要英語)。

呢個Casa Loma 城堡 原本係屬於一個叫 Sir Henry Pellatt 的出色金融家+企業家+軍人o既 (佢老婆叫Lady Mary Pellat),
由佢同一個叫E.J. Lennox 的architect 一齊設計, 300個工人由1911開始起, 估地5公頃,
花左當時造價 $3.5 million 以3年時間興建。
可惜, Sir Henry Pellat係入面都住唔夠10年就因為金融危機搞到要賣左佢,
(一定係起個時冇搵人睇風水啦 )
1937就歸多倫多天政府擁有, 並由Kiwanis俱樂部管理。
Casa Loma 係西班形文指山頂上的房屋,
所以我地都行左幾廿層樓梯先上到o黎ga!!
我都幾鐘意行呢d城堡, 可以睇下以前d人o既裝潢,
又幻想一下住係到會點呢??
所以一行都行左幾粒鐘。

一樓的大廳, 樓高60呎, 應該幾有氣派, 但因為好近入口,
仲有一部勁大管風琴, 係Wurlitzer出品。
當時太多人, 只想快d去其他地方/房間參觀, 所以冇咩影。

(由二樓睇落去)

我好鐘意呢部~~

仲有一個好o大既圖書館, 正呀!! 我都想有個圖書館係屋企~~
如果有個咁o大既書櫃, 你地會放d咩書入去呢???

大廳隔離係早餐廳, 超大呀, 認真爽! 隔離仲有一個花園係到, 由意大利o既大理石建成ga, 

而我最欣賞係呢個天花上o既Stained glass,
圖案以葡萄為主。

主人的書房, 我很喜歡這部打字機,
鬼仔笑我基本上所有Old Fashion o既野我都愛。


仲有呢個Oak Room, 亦是主人翁的畫室,
牆上的一木一刻係由藝術家精雕細啄而成ga。

另一邊就係smoking room啦!


仲有呢個係Dining room~~
上到2樓, 有不同o既房間,
呢間就係主人o既睡房, 設計唔算奢華但又不失氣派,
可惜我影得太衰~~黑媽媽~冇計啦, 好多人ga


呢到係邊都唔多記得...太多野睇~ 但望住呢張檯想像下一個麻甩佬可能曾經係到寫過日記, 都係好浪漫o既事~

The Great Hall (好似係......)

仲有當時o既浴室, 我就好鐘意望下櫃入面o既物品。

當時o既企缸, 好似鐵籠咁(!) 唔知以為做酷刑用tim

浴缸, 同現代o既差不多!

呢間就係Guest room~~


呢間Winsor Room係為接待英國王室成員而建ga, 係咪好靚??
但俾我訓係張咁多人仔啤住我o既床到, 我恐怕會訓唔著。

呢間就係女主人Lady Mary Pellat o既睡房.......
仲有佢同朋友聊天, 彈琴耍樂o既房,
晚年係呢到渡過左好多時間~~

佢地用過o既東西......

同我對腳差唔多size, 條裙都係~~

三樓係展示主人翁當時o既軍事武器的為主,
因為主人以前係個軍人嘛,
但我就冇咩興趣睇軍事野, 我諗輕輕鬆鬆鄧梓峰就會鐘意啦~



城堡o既圖則

於是我同鬼仔都祟左上去堡裡最高o既頂層,
有通道俾遊客上去ga~~
爬上一條又一條九曲十三彎o既樓梯,
好窄ga, 仲要小心頂頭喎~
正所謂「欲窮千里目, 更上一層樓」,
上到去多倫多景色盡收眼底, 正嗎??


係咁近望返落城堡真係幾宏偉

上完頂層,
仲可以再去底層喔,
入左去真係覺得涼左好多。
有咩睇??
有酒窘......

呢個係花房下面o既泳池, 睇返當時o既設計圖, 但一直都冇建好.......


地下層係由一條又凍又暗又濕, 全長800多呎的通道連著泳池同馬房, 練靶房等等......

馬房
箭靶埸~

行到攰可以去圖書館外o既露台,
俾大家飲飲食食休息一下,
更可以欣賞花園景色, 靚麼???

個花園好ga大, 但我影唔到冇人o既時候係點, 因為太多遊客, 所以不貼也罷~

仲有呢個工人用房, 唔洗起係屎塔上面ga, 幾人道!

唔講唔知, 好多電影係呢個城堡取景ga!
如呢幾部~~

PK, 第一眼就見到"產卵哥哥", 真煩, 美國有個佢拍o既果汁廣告我已睇到很厭了~~

呢個Casa Loma 城堡係要穿過的一個公園~~環境不錯ga

同行好幾轉咁o既樓梯ga, 要有心理準備~

***********************************************************************************************
行完城堡有時間可以去隔個Spadina Museum, 但個日已冇咩時間,
鬼仔又冇咩興趣, 所以冇去。

No comments:

Post a Comment