Friday 27 July 2012

準備睇奧運 + 笑話一則

唔經唔覺, 聽日就倫敦奧運開幕啦,
好似不久前先開始百日倒數,
估唔到咁快就已經到, 時間過得真快,
我都好快要回港了。(哈! 衰野就唔講住。)
仲有最開心係奧運主題曲Survival由我最愛o既MUSE唱!!
講返奧運, 最近因為奧運都多左好多有關o既產品,
提醒緊你奧運就到啦!
例如今日散完步, 入左Store買返我食開o既Cereal,
一拎上手, 背面 -- 變成咁,

唔...... 老老實實, 美國隊o既運動員淨係識Michael Phelps (!)
呢一版野我都冇個識。

另外, 行到可樂系列,

嘩~~又係一大堆奧運Version o既野。


英國已經舉辦過唔止一次, 所以好多野都會係翻新,
聽聞話唔會因而花費大筆巨額同搞無謂基建。
我一直最欣賞外國係活化, 善用同創意方面,
而唔係好似某"發展中國家"咁, 咩都要面, 咩都爭住認第一。
雖然好多人話北京個次開幕禮最好睇同最震撼,
但我都仲係對呢次開幕禮有d期待,
因為我覺得唔係樣樣野都要用金錢堆砌出o黎。
嘩, 大佬! 有錢到射咁多枝野上天等佢唔好落雨喎,
直頭係少林武功加唱歌跳舞啦, 咁都俾佢諗到。
其實我對北京奧運開幕冇咩好感,
可能當初期望個張導演玩色彩等等,
點知! 佢玩多人 (人喎, 中國大把啦)!! 吹漲~~
而且成個開幕仲燒錢到不得了, 更加唔鐘意。
(係我錯, 基本上自從《十面埋伏》後, 我唔應該再對張藝謀有咩期望;
聽聞佢最近又燒左一千八百萬人仔為高鐵拍左一部五分鐘的宣傳片)
基於對上一屆奧運我剛入了舊公司,
當時跟左一個痴筋上司,
搞到晚晚要被逼陪佢OT到十一, 二點,
有次仲要我星期六都返去做埋D kai野,
(依家諗起都仲心酸)
差唔多成個奧運都冇睇過直播賽事,
就連開幕都係睇重播。<-- 可能就係因為咁, 人人都講左內容係乜, 就冇左驚喜

今次終於可以睇直播, 而且d時間都還算okay丫,
唔洗捱眼訓, 所以好興奮ga!

鬼仔知道我唔鐘意中國大陸,
因為佢地派咁多人去參賽, 嬴左金牌就巴巴閉閉咁,
又由細到大都非人訓練, 練到人傷晒, 輸左就提都唔提,
佢地好興輸打嬴要, 我就好唔認同啦!
於是, 佢問我會唔會支持美國隊喎,
嘻嘻! 我實話會啦。
反正奧運我冇話特別鐘意邊個國家/ 邊個運動員 (有都退左役了)。
講左咁耐, 大家又鐘意睇d咩奧運賽事呢??
我鐘意個d都好熱門ga,
- 競技體操 (最鐘意俄羅斯, 通常靚到公仔咁)
- 跳水
- 游水
- 乒乓波
- 女排 (男排咪搞, 個個力的表現)
- 短跑 + 跳遠
- 射擊
- 羽毛球
其實仲有好多都會睇, 但最主要就睇呢幾樣,
反而冇左足球喎, 哈哈, 因為少左好多巨星丫嘛, 世界盃好睇d。
*********************************************************************************
仲有一單白痴野講講,
話說友人的公司之前有好多人離職,
所以就收到好多goodbye e-mail出o黎,
有d仲懶到會copy一樣o既內容tim。
收得多, 而且又唔多識o既同事, 通常都唔會細睇ga啦,
點知友人一係唔睇, 一睇就笑爆咀。
有日佢收到一封, 香港同事o既,
劈頭第一句: "It seems to be just yesterday that I crossed HK's border for the first time"
大佬, 你copy唔係問題, 但問題係你是香港同事呀!
條友真唔消化下就send出街啦。
真係面就人地俾, 架就自己拎黎丟。
丫!! 咪住~~可能佢家住深圳, 每日都過關返o黎香港上班掛.......

散步行到一身汗, 返到屋企又補充返消耗左o既脂肪.....哈哈!

我最鐘意薄荷味~~

好啦, 準備去食飯~~

No comments:

Post a Comment