Saturday 28 July 2012

充滿驚喜的奧運開幕

星期五鬼仔又係屋企返工,
可以一齊睇奧運開幕。

幾個鐘流流長緊係要搵D野咬下啦,
但冇咩材料, 又要自己整。

好彩, 醒起睇完Blog友o既Custard post,
我冇雲呢拿油呀, 冇得整住,
但見佢提到燉蛋;
諗諗下, 又夠快又夠簡單,
仲等鬼仔可以食多樣中式甜品, 一於整佢。
成世女只係中學時整過一次咁大把咋,
鬼叫平時咩係屋企咩都有媽咪煮咩~~
仲要係中一時第一堂家政堂整過o者, 都唔多記得點整。
好彩最後都俾我搞掂左, Yeah!!!

想凍食但由於時間關係,
冇時間等佢係雪櫝等佢凍,
唯有搵冰水坐凍佢啦, 哈哈!!
由於我用左佢d whiskey 杯,
等食時仲將一粒士多啤梨放上面整色整水,
鬼仔話呢個唔似中式野, 似chinese pudding喎。


真係捉蟲, 坐凍佢時又要邊抺走d倒汗水~~


(圖片來源 -- BBC NEWS http://www.bbc.co.uk/news/in-pictures-19020830)

講返個開幕禮,
嘩嘩嘩嘩~~以有限資金來搞真係搞得有聲有色,
而且好有故事性又有歷史意思, 仲充滿著英倫色彩呢~~
一開波以莎翁故事作背景, 再講起工業發展,
James Bond + Queen o既出埸真係有驚喜,
之後仲有JK Rowling, 又有Mr. Bean,
仲有家傳戶曉o既故事大壞蛋代表戰爭, 黑暗時期,
英國文學真係基根夠厚喔!!

再來一班青年人載歌載舞,
好似開party咁, 既有英倫電影發展,
有punk又有rock,
更有英倫搖滾代表人物 -- Paul McCartney~~正!!
呢d咪就係英倫文藝囉,
光是銀彈做唔到ga。

最開心係更有我超愛o既Arctic Monkeys演出呀!!!!
點可以唔俾一百分呢???
(有埋MUSE我俾200分, 哈哈~真大貪)

而鬼仔就話最鐘意係點聖火一part,
我都覺, 唔只因為有Beckham份,
佢地的出埸同交接真係好正,
個200幾枝好似花o既火炬逐漸點著再慢慢好升起,
更係好有創意同好靚丫,
仲有最尾個煙花都安排得好正, 目不暇給!!!

真係要佩服Danny Boyle, 以有限製造無限~
創意+幽默+經典一樣係咁有震撼感,
我好鐘意呢個開幕禮!!

好啦, 呢個周未去Milwaukee玩,
祝大家周未愉快!

No comments:

Post a Comment