Tuesday 24 July 2012

點樣食奇異果???

呢個唔算係香港人同美國人o既大不同,
只係我同鬼仔o既大不同。

其實想講好耐, 今日再食奇異果時突然想起,
即刻記底......

唔知大家鐘意點樣食奇異果o既呢??
我就由細到大因為媽咪係咁食, 所以就慣左係個奇異果頂到開刀,
之後就用匙羹筆筆下咁食。

(是我的早餐, 已食完)

我有d朋友就鐘意去皮後切片, 一塊塊咁食。

而鬼仔呢, 話說有日我俾左隻奇異果佢, 一人一隻齊齊食啦,
點知我正想問佢點食時, 佢連皮成隻當蘋果咁咬,
當時我真係O晒咀!!

除左我有個來自蘇格蘭o既朋友之外,
鬼仔係我人生第二個識得會連皮食的人。

佢地話奇異果d皮先最有益, 可以清潔埋你腸胃,
同埋有好多纖維喎,
但我仲係接受唔到食埋個層毛茸茸的 -- 毛皮, 係個口到趙!

唔知同佢講菠蘿o既釘有益, 食左會靚仔仲可以瘦身, 佢會唔會食埋呢???

No comments:

Post a Comment