Friday 20 July 2012

Hea逛St.James united Church + Fleuve Saint-Laurent

去完聖母大教堂之後,
又閒逛左去一個細細的教堂,
係St. James united church,
剛好有人唱緊聖詩, 又免費可以入埸,
於是去睇下啦, 順便抖抖......
原來呢個教堂都有段故,
佢修建於1889年, 屬於加拿大聯合教會,
由Alexander F. Dunlop 設計, 亦係採取Gothic 設計。
1927年, 為左支付大筆o既維修費用,
教會就答應左前面起一楝商業大樓,
因此呢個教堂而被遮住左成78年,
直至2005年先因為個楝野拆左先再重見天日。
睇左一陣, 我地兩個都肚餓, 去醫肚。



食飽喝醉, 再行左去Fleuve Saint-Laurent,
好多人都沿住呢條河散步同放狗,
由於行去呢到都要幾個字,
又想欣賞下風景, 所以又再坐底抖抖啦。 <-- 很廢

呢條河由Lake Ontario流經Montreal, BC直至Cornwall, 亦係美國與加拿大o既界河,
以前當地的人亦好依賴呢條河道去經商及交通。
而呢個湖亦都係世界五大湖系之一。 (我以前的地理老師一定好開心我記得......)
hea 完之後我地仲有下一站ga,
等我load返d相入電腦先寫啦!

No comments:

Post a Comment