Thursday 19 July 2012

Montreal必去?? La basilique Notre-Dame

終於都得閒講返我殺入Montreal之後的事......


就咁睇個樣, 係咪好鬼死似巴黎聖母大教堂呢??
其實呢個係個個去Montreal都會去下o既La basilica notre-dame de Montreal!!!
呢個聖母大教堂位於Old Montreal區, 面對住Place d'Armes,
建造於1672年, 係法國天主教巴黎聖母院o既北美分枝o黎ga,
o者係好似少林寺都有幾十間啦, 明冇??
(咁樣比較, 聖母, 聖姑婆佢地會怪罪我嗎??)


呢個教堂除左最架勢係1994年Celine Dion係呢到舉行過婚禮之外,
佢入面仲有一部1981年開始係呢個教堂坐陣, 堪稱北美最大的Casavant Frères pipe organ管風琴,
再加上深藍色又高又大o既天花板 (仲有金色星星ga), 所以亦得到北美最靚+大o既教堂美譽!!

唉~~本人已經盡我所能走到最前影ga啦, 加上我人懶, 用手機影, 只能影到咁(!!) Sorry~



靚嗎?? 以前d人真係勁, 可以雕到咁出神入化~~

同好多歐洲o既教堂一樣, 呢個教堂 亦都係用左Gothic Revival 建築,
除左藍天金星o既天花之外,
其他地方用左藍色, 红色, 紫色, 银色同金色, 真係靚到嘩嘩聲!!!

而最特別係, 佢呢到o既Stained glass並唔係用傳統聖經內容/故事為主題,
而係用左Montreal呢樹宗教發展歷史為主題ga喎!!!


有得揀join tour~~有英文或法文俾你,
90分鐘就CAD $15,
唔join, 都要科水ga, CAD $10.
佢會建議你行60分鐘~~ (可能驚多人塞係到掛)

後面仲有野睇ga~~
金光閃閃~真係宏偉!!





個人覺得雖然呢個景點係老土左D, 但都值得一去!!!

呢個教堂好近Chinatown,我就係個到見到「滿地可」呢個咁SEVEN的名啦~~

No comments:

Post a Comment