Friday 27 July 2012

參觀Chateau Ramezay Museum

唉...唔知做咩呢排有d相uploaded之後又見唔到,
有個圓圈轉轉轉......搞到個hea遊Canada trip拖完又拖......

又行返去Old Montreal,

去左呢個Chateau Ramezay - Historic Site and Museum of Montreal~~

呢個博物館原本係Claude de Ramezay 的官邸, 建於1705年,
亦係全省最古老o既私人歷史博物館,
於1949年為列為加拿大國家歷史遺址,
係魁北克第一座被列為歷史遺跡的建築。

呢個城堡展現左500多年来加拿大, 魁北克以及Montreal歷史演變同發展等等~~

每年十月中至五月三十一日就於星期二至星期日開放 (10am - 4:30pm),
而六月一至十月中就每日都開放 (10am - 6pm)。
*** 要科水ga -- CAD 10.00。

就咁睇好似平平無奇 (因為我好叻女地唔記得係前門影, 死左去後門囉!)

咁大塊招牌, 好易搵...係正Montreal City Hall對面~ 咪以為人地呢張相玩下野咋喎, 佢地d工作人員大熱天時都要著咁o既古裝ga!!

入到去, 每個廳都有部咁o既野 (有d幾部), 6種語言俾你揀, 你就拎住個耳機聽...仲有片睇ga~
都係講解一下呢到o既歷史背景咁... (呢隻白色野佢話自己係鬼魂, 驚未??)

入到去呢一層都係睇下d相片同畫咁...

行到另一邊就多D野睇啦, 有主人/當時D人用過的東東~~
我幾鐘意睇呢D舊野~~雖然我鐘意新科技o既方便同快捷;
但係我又好鐘意d古舊野的設計同想像一下以前的人用時係點咁...




因為呢到不時會有展覽,
行到另一層, 就介紹左好多當時流行的疾病同醫學物品...
入到去有一部機叫你抽個number, 就自己係個板對返你個number配邊一個角色咁,
一邊行一邊睇下當時點醫同當時的醫學科技等......
最後一間房又會有個板講返每個角色o既結局咁,
而我個角色, 細個得到類似敗血病o既 (睬~~~) 最後仲十幾歲瓜埋, 魂歸天國 (!!) 阿門!

簡介當時的疾病~~有個超恐怖, 唔記得咩病, d人會捉你去放血醫你(!!) 真係唔死都一身散......

以前醫生用的東東...

仲有當時牙醫用o既工具, 而佢隔離有圖畫描繪當時d人睇牙時候的情況:
有一幅: 個病人係要人捉實佢係椅上被剥牙!
另一幅: 係個病人已痛到暈左........=___=

呢D又係介紹係當時的醫具..... 包括老蓮咁大把手術刀/ 針筒等等...
我諗......如果以我呢d咁廢o既人, 生活於當時肯定命都唔長呀....
咁大把野拎出o黎, 我真係命都俾埋佢。

個museum都唔係好大, 個幾鐘已行完晒~~仲係入面呆多陣等雨停先走~~



呢座咁大咁宏偉o既就係Montreal City Hall啦~~

No comments:

Post a Comment