Wednesday 25 July 2012

呃鬼食豆腐 + 醉雞

雖然被我d妹串完, 叫我整賴尿牛丸,
但我份人就係你愈話我就愈要做ga啦。
就正如早幾年我去英國遊玩,
因為連煎蛋都唔識,
而被一個我男仔話: I feel so sorry for your future husband.
所以不論係西餐還是蛋糕, 我呢幾年都不時會練習煮食 (因為佢係BBC, 故我以西餐為主)。
證明俾佢睇我係識食野食o既!!!

依幾個月係美國, 鬼仔不時都好期待我整d中餐俾佢食,
早幾日係Chinatown食完點心 (好耐冇食過啦, 個間野竟然仲有點心車, 我實在有d不知所措),
竟然俾我買到花雕酒乙枝, 又有鬼仔做白老鼠, 於是又試左新野兼呃鬼食下啦~~

由於網上搵到o既食譜十幾廿款, 我決定要記得我自己最後簡化出o黎o既一個 (懶嘛):

1) 花雕雞翼:
平時係香港我勁鐘意食媽咪煮o既醉雞, 但成隻雞我唔識處理, 反正只係試試, 就用鬼仔之前剩餘的全雞翼啦!

- 先將雞翼解凍, 洗淨, 加少少鹽及麻油醃一醃約半小時。
- 蒸雞翼, 約8-10分鐘, 蒸出來的雞汁準用。
- 再將雞翼煮至全熟 (我怕死, 驚蒸唔熟), 然後撈起雞翼放入冰水中。
- 準備花雕酒, 杞子一把, 紅棗數粒, 魚露少許及糖少許, 再加埋雞汁, 煮一煮滾。
- 於雞翼中間界一界, 然後放於酒汁中, 待涼雪凍至4小時。

呢個係我睇左好多個食譜, 睇到心都煩埋自己再搞o既,
因為有d叫你煮, 有d又叫你蒸; 一係有d又話用李氏醉雞汁(!), 有d又話用雞粉,
有個仲用左花雕+米酒+紹興酒再加醉雞汁, 對於中菜白痴的我o黎講,
絕對複雜過張無忌配「七蟲七草花」解藥。
成果, 都唔錯, 好入味, 好好味!! 鬼仔食到連隻尖都唔放過。

不過我當時煮緊豆腐, 叫鬼仔將d雞翼上碟,
好日唔見佢咁好手尾, 一野倒晒我d汁,
嗚...... 我d杞子呀....... 人地好鐘意食ga嘛。

2) 蝦仁蒸豆腐:

- 先將蝦仁解凍 (冇計, 呢樹咩都急凍), 洗淨, 再以少許麻油+鹽醃一醃。
- 呢個時候就將d豆腐切片, 將佢地蒸2分鐘, 待用。
- 再切好蒜蓉及蔥。
- 蝦仁以滾水煮至8分熟。
- 打一隻蛋白跟蝦仁伴勻, 再於每一片豆腐上放一粒蝦仁, 加入蒜蓉一齊再蒸6-8分鐘。
- 上碟時淋上豉油及灑上蔥花, 食得。

遺憾 -- D老外豆腐唔滑ga, 返香港再試下搵d滑滑豆腐整多次~~

No comments:

Post a Comment