Thursday 12 July 2012

美國公路見到乜野最多???

係開始加拿大Montreal之旅前, 我有d小小大鄉里所見所聞想分享。
(事實係, 我家陣係Newburgh, 都未得閒整理d相, 哈哈)

o黎美國hea幾個月以來,
都同鬼仔試左好幾次Road trip,
有時去探佢屋企人, 小就4-6個鐘, 好似今日都開了6粒鐘車o黎探佢家姐,
大o既就好似上次去Tennessee, 成10個鐘,
或前排去Canada, 回程成14個鐘咁。 (所以要分兩日)

係香港, 我住新界區, 係九龍區上班,
d大城里一聽到就話: 嘩! 咁你咪日日都撘好耐車出o黎返工囉??
如果係咁, 比起上o黎一個鐘出去返工已經好好了,
我諗返到香港我耐性會好左! hehehe~~

屯門公路有山又有水睇, 一個鐘頭好快過,
不過就成Q日塞車, 我已改撘了西鐵好耐啦!!

係美國, 我寄居係芝加哥, 位於中部,
又冇山又冇海, 湖就有一個,
但係公路就見唔到啦~~

次次坐車, 除非南下或北上至好遠先見到山,
如果唔係都係好乏味o既景色,
偶爾落車去買下咖啡, 食野頂肚同入油, 去廁所咁。
雖然, 有時有民居, 工廠, 農場, 栗米田等等......
但佔最高頻率o既係一望無際o既草地 (未暖個時係旱草),
咪以為望草地好舒服,
如果俾你連續望個幾兩個鐘你都咪話唔眼訓(!!)
唔信??? 你試下淨望呢張相一個鐘啦!


既然風景無咩好睇, 咁就唯有睇下路景啦,
除左有車(!) 同路牌(!!) <-- 很廢,
我係美國公路不時會見到以下幾樣:

1) 屍體

唔洗咁驚, 唔係死人, 係小動物o既屍體。 次次見到時我都感到好傷心, 因為我地人類o既城市發展佔用左小動物棲息地方, 但係小動物仍要出去搵水飲, 搵食物, 搵產子o既地方; 唯有不顧一切穿越公路。 亦有d係媽咪出去搵食物, 個Baby誤打誤撞行出去, 被車輾死左。 唉~~
最多見到d乜野小動物屍體呢?
- 雀
- 松鼠
- 野兔
- 浣熊 <-- 上星期去加拿大, 入左加拿大後見到好多, 多過係美國時見到的
- 小鹿

前幾年有本世界性o既雜誌都有統計過, 美國有一個洲 (唔記得邊個), 一年撞死了19000幾隻鹿!!! 唉~~~

2) 爛車軑
通常都係d人爆左軑的

3)反對d XXXX 等等o既標語或人士
通常係d有橋o既地方見到。

4) 手指公
o者係想截順風車o既人呀!!
雖然我知外國好興, 但我硬係疑住撘順風車會唔會上左d德州電鋸殺人狂架車, 又或者係被人捉左去恐怖蠟像館做蠟像ga?? (小姐, 你睇太多戲, 痴左啦!)
當我最呢個擔心話俾鬼仔聽時, 佢竟然笑到停唔到口........................ =____=

講完我對美國公路最深刻o既野, 我問下鬼仔佢o係香港時, 於馬路見得最多係乜, 佢話係: 名車!
哈哈哈哈~~~其實, 好多外國人o黎過香港都話我地四圍都見到名車ga。

既然d風景咁悶, 我同鬼仔係車到做咩多呢??
由於我只係乘客, 鬼仔一個人開咁耐車,
我要幫佢keep住清醒ga嘛。

我地通常都係聽歌, 聽書 (上網有得買, 係書商搵人錄音讀出o既, 有次把聲好悶o既搞到我好想訓ZZZzzz..... 喂! 唔知有冇金庸呢? 有都幾爽喎),
仲有一樣就係玩一個叫 -- 20 Questions 的遊戲, 呢個真係次次都有效保持清醒ga。



好啦, 我家下同佢家姐隻貓貓玩下先再整理d相, 呵呵~~

No comments:

Post a Comment