Tuesday 10 July 2012

煩死人!

晨雞咁早, 7點幾已有大大架車泊左係屋企門口,
上面紮住好幾把梯(!!) 我已知凶多吉少~~
HI你丫, 原來係隔離屋又整前門又整後園(!)
依家係到鑽鑽鑽鑽....... 鑽到我頭痛!!

究竟係乜忍野事我咁旺裝修,
係香港我樓上條曲街一年365日差不多天天都在裝修,
有時真係想搶佢個電鑽, 鑽L爆佢個死人頭!

呢幾個月係美國, 已經遇過兩次整路同鄰居裝修,
最慘係.......美國多木屋, 好應聲!!

係屋企都有好多野要搞, 冇得出街避,
因為鬼仔忘記了同佢屋企人去睇演唱會日期, 原來係聽晚(!!!)
o者係, 聽日一早我地又要出發去佢家姐個到,
又要屈係車到6個鐘, 仲有星期四回程又6個鐘。

返到o黎兩日, 未到星期三, 冇得洗衫,
星期三又唔係屋企, 又冇得洗衫,
依家要揀D急住著o既手洗, 嗚嗚嗚.......
而最無奈係埸演唱會我冇份睇ga!
(因為佢家姐買飛時我都未extand張機票)

真係灰過灰燼~~

**************************************************************************************************
琴日講完七一, 話口未完,
今日上網睇新聞即見上海輔助理主教被失蹤, 大陸真係好恐怖!
仲有之前o既改版國民教育呢?? 乜忍野國情??? 真係痴拿膠線!!
睇見都火滾!!
可能第日我都被失蹤啦!

唔夠訓又燥底, 個人特別易嬲, 陣間都係沖杯茶睇下書靜靜先得~~

No comments:

Post a Comment