Friday 3 August 2012

大鄉里出城 -- 洗車

一日兩篇, 是咪好勁呢??
呢個係存貨o黎ga, 之前都唔記得出.......
依家要執行李準備返歸, 我緊係要出埋佢啦!

由於我冇車牌, 所以冇養車啦,
而我全家得媽咪同細細妹有車牌,
一個有車牌30+年都冇開過車(!),
另一個就係新牌仔(!!)
所以我地都從無養過車,
亦冇洗過車!!

而我呢個大鄉里心目中o既洗車,
就係好似 Cameron Diaz 咁,
當然, 換成我的話絕對係會被人打而成為國際新聞。

又或者咁,
好可能我都會咁而再上新聞/ American funnies home videos/ Tosh.0等等.......

哈哈哈哈哈~~

但o黎左美國之後, 因為鬼仔架愛駒唔知點解咁受雀仔歡迎,
成日都勁多雀放低幾兩落去, 好嘔心~~
而最令我不解o既係, 泊係佢前後左右的車都冇事ga wor!!!

個車尾其實比車頭更嚴重~~

好彩, 北美呢到o既油站隔離好多時都有自助洗車,
只要鼓起勇氣走入呢架雀屎車就開車去啦~~

有晒步驟教你洗車, 好簡單!!

乾淨晒~~走得!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
睇完雀屎, 帶你去睇野食.......
上次去加拿大時, 洗完車, 去左食尼泊爾野~~
唔知係d尼泊爾野係咁, 定係我上次中左伏,
堅咸!!! 一邊食一邊狂飲水~~


番鬼佬翠玉瓜~Zucchini 個瓜入面釀好多野入去, 又係好咸!

No comments:

Post a Comment