Saturday 18 August 2012

繁花似"咁"的Montreal Botanical Garden

好! 冇神神又好跳TONE地返回我o既hea遊加拿大之旅。

咪以為我唔識"錦"字喎,
我呢個"咁"只係形容我影相影得衰咋!

前一日去完Olympic Park,
隔離仲有一個Jardin botanique (英文名係:Montreal Botanical Garden),
我同鬼仔都好想行, 由於應該會花好多時間,
所以決定第二日再o黎呢個站。
要科水ga -- CAD $12 -- 16.50,
之前個日套票冇買埋佢(張野又唔可以分兩日),
如果你鐘意一日走馬看花行晒好多個地方就可以買埋套票喔。
呢個花園有成75 hectares咁大,
係Quebec最大的植物公園,
內有戶外主題花園及溫室,
除左係加拿大國家歷史遺址,
2008年仲成為左世界最大的植物公園之一。

花園始建於1931年, 當時係經濟大蕭條,
經過當時市長Camillien Houde 同Marie-Victorin兄弟爭左多年而投得。
由 Henry Teuscher 設計, 而行政大樓
裝飾藝術風格就由建築師Lucien F. Keroack設計。
淨係行溫室同埋睇呢個花園o既歷史資料館都行左個幾兩個鐘,
因為真係種類繁多, 除左有歐美植物, 仲有南美, 非洲及亞洲等o既植物,
真係生多對眼都有排睇丫!!

亦有仙人掌, 有d大個人頭, 仲有d就高到樹咁


其實佢地本來係一朵朵心心形ga, 但係佢地大堆頭咁生出o反, 依家咁睇係咪好似燈籠??

仲有盆景~~

竹林~~
行完溫室, 仲有戶外大花園,
入去之前工作人員會check你飛同給個豬印係你手到,
因為呢個花園太大,園內仲有多個園區,  唔係一時三刻行得晒,
預你會出一出去食lunch/抖抖。
(記得拎住份地圖, 唔驚行錯路嘛!)
有乜主打呢??
- The Chinese Garden
- The Japanese Garden
- The First Nations Garden
- The Alpine Garden

一入去就有個Rose Garden, 好多唔同品種o既玫瑰花/ 薔薇,

開得又大又靚~~

呢d近鏡都係我冒住生命危險影o既, 因為好多蜜蜂喔~~
阿媽教落, 見到蜜蜂緊係要企定定唔好郁~~
但可惜鬼仔係有蜜蜂敏感症ga, 蜜蜂針到後如果唔立即送去醫院打針,
就會唔知幾多分鐘後死ga啦!!

而呢個獅子我唔知有咩作用, 淨係令我諗起某香港紙幣 (發錢寒)。
o黎到呢個Chinese Garden......d老外好鬼鐘意ga!!
呢對石獅子, 老外們勁like, 個個爭住影相,
鬼仔見咩問咩, 一時又問「夢湖園」點解呀,
一時又問呢d石獅子係做乜, 我要解答, 好忙。
我解釋俾鬼仔知石獅子係一男一女等於中國人成日講o既陰陽,
佢又要問, 邊隻係男, 邊隻係女?? <-- 煩死人,
男仔會有個波係手 (唔知繡球英文係乜, 老作), 女o既就有隻baby的......
而最頂癮o既係, 我解答o既同時, 後面個幾個老外一家大細都專心咁聽, 仲點晒頭()


中式園林好靚,
記得細個去蘇州 -- 網師園參觀時,
個導遊話古代d大戶人家唔會俾閨女出街,
於是家中的花園就有齊春夏秋冬的植物, 等佢地一年四季都有野睇。 <-- 俾我一定悶到痴左!!
仲有荷塘


入到去, 好彩有呢個小小書法博物館,
老外們也很喜歡, 還好入面有專人解答問題同有晒註解,
鬼仔淨係問我有冇學過o者。
(有呀, 細個小學時中文科必學啦, 我仲參加埋學內課外活動 -- 中文書法, 但玩左兩年冇玩了)
我個人認為, 用傳統書法寫殘體字係好九唔撘八又毫無美感的。


食完lunch, 行到呢個Japanese Garden,
入面有咩睇呢, 有日本的紙藝術,
埸刊有list返唔同日子有咩活動俾大家參加 (有茶道ga, 但好似要另外俾錢),
我地個日就有得學用日本花布包裝d酒啦, 飯盒等等。
我係個一埸唯一一個亞洲人, 學包酒瓶,
鬼仔同另一個女同學都唔知點解, 打個結都要人解釋幾次,
我就好叻女咁做得最快同最靚, 連阿Sir都讚我Well done!! 呵呵呵~~
另一埸係包便當, d老外學員都係一樣好困難咁, 個紮住頭髮的亞洲女仔,
同我一樣都係最快~~都唔洗人解釋多過一次。
真係唔明對d外國人o黎講有咩咁難呢??

仲有一個關於日本和紙藝術的展覽

油紙遮~~

靚麼??? 紙造ga!!

另外, 我地仲參加左一個room tea tour, <--都唔洗錢o既
丫, 以為有茶飲下, 點知原來係講日本花園種種裝飾的意思,
如: 涼亭, 可以係等待同思考; 仲有泉水, 係可以清洗大家心靈等等......
之後其他的garden因為都好攰啦, 行到腳仔軟,
加上又錯過左其中一個tour時間,
我地都係好hea咁睇, 所以冇咩影相, 哈哈!!

真係行到你瘦......



成30+度, 仲鬼咁好陽光,
明明都用左sunscreen,
行完晒成個花園之後, 鬼仔成隻乳豬咁紅卜卜,
而我就黑左好多.......
開始擔心回港時海關認不出我就係相中人了~~~

No comments:

Post a Comment