Friday 31 August 2012

痴筋星期五

咁快又到星期五啦, 一諗到聽日係周未就令我可以捱過沉悶o既開會時間,
我上司d英文口音好重, 聽漏左就大獲啦!!
我個上司真係以為我返左唔夠10日就已經知道晒所有野來龍去脈,
成日問問問問......傻的嗎??

更衰o既係, 琴日想打下blog啦,
個yahoo blog又upload唔到相,
又post唔一到blog,
連留言都留唔到,
七月十四真係猛!!

夜晚返到屋企飲返一杯啤酒, 就係每日最relax的時刻,
望住d泡泡係個杯到....真係有說不出的喜悅~~
而我, 很變態地, 每次都會為倒出2.5cm的啤酒泡而自滿(!!!) <-- 呢個啤酒泡份量連鬼仔個爸爸都話完美!!!

其實, 暫時剛上班,
還不算辛苦~~~ (哪......你誇張什麼呢小姐??)

上星期, 我本想同個妹去捐血 (我係發起人),
我妹今次5分鐘就捐完啦,
而我呢???
佢篤完我手指先同我講, 我係北美回港未夠一個月唔可以捐血住(!!)
嗚...............
我一邊等我妹一邊食佢地d餅同飲佢地d野洩憤(!)
(我有捐$$$, 而我個妹係我捐完之後先提醒我郭xx 事件, 頂丫!)


仲敗左兩個咁o既東西~~哈哈!

早幾日我妹由泰國回港,
帶左d泰國零食俾我, 呵呵呵~~~



呢隻椰子糖好好味呀~~正!!
仲有隻辣味龍蝦薯片都好好味,
但琴日同個妹飲啤酒時消滅左佢唔記得左影遺照。


自家製花花形桂花糕

依家一邊打blog又嘆緊水蜜桃,
好爽!!

~~~完~~~

No comments:

Post a Comment