Tuesday 19 June 2012

食得健康 -- 少於475 calories

經過幾日唔洗做家務o既生活後,
琴晚又返左芝加哥啦,
不過好彩鬼仔知我想睇波, 中途去左間酒吧睇, hehehe.......
**陣間就有得睇埋最後邊兩隊會入8強,
好開心, 西班牙同德國都出左線;
但我唔明點解D人會為荷蘭而失望??
我以為得阿叻會咁專一tim, 哈哈!!
希望佢地日後做好d team work啦,
喜見個唯一一粒入球係Robben交波,
可能個位Robben係人扮ga!!!

上星期去左Indianapolis, 當然去同佢爸爸慶祝父親節,
星期五晚, 我地係間叫 Seasons 52的餐廳食晚飯,
環境唔錯, 有live band, 又有酒吧,
美國都有好多間分店ga。

皆因最近鬼仔爸爸開始減肥,
要食得健康d, 除左自己煮之外,
返工要出外食lunch 佢就會去呢樹啦,
因為佢標榜著所有食物不超過475 calories。

咪以為減肥就等於「無啖好食」,
想減肥都唔一定餐餐食草 (無錯, d通常減肥餐我稱為「兔食」),
呢一餐都幾豐富ga, 又有魚, 又有蝦, 仲有羊肉,
可以share一齊食,
樣樣都試d, 唔錯唔錯!!

當然最後加埋一定多過475 calories啦,
因為我地開左枝紅酒丫嘛!! 哈哈哈~~

係咪好吸引呢??

No comments:

Post a Comment