Wednesday 13 June 2012

Chicago Ribfest

呢幾日日講波係咪煩到你地死呢??
好彩今日個兩場都冇我心水o既, 亦冇咩睇頭,
我可以講返上周五+周日去o既Chicago Ribfest!!
呢個活動係由上星期五星期日, 為期三日,
有呢一帶食Rib o既餐廳參加, 當然仲有其他野食啦,
亦有唔少攤擋賣下手工藝品, 飾物, 小玩意及廣告商擺擋等等,
更有遊戲攤位同現埸樂隊tim。

我同鬼仔就兩個就去左兩日啦,
因為好近我地屋企, 出門口轉個彎就到 (係屋企都聽到佢地唱歌)。

(唔洗入埸費ga, 但門口有人周住你捐錢, 隨心啦~幫幫人嘛)

地方唔係好大, 兩、三條街咁大把,
不過人同狗就超多~~
人多但呢樹有樣好係 -- 你仲可以路路暢通,
(除非係表演台同每個攤位前面啦, 等睇等食丫嘛)
呢到冇強國自由行嘛, 所以冇咁多唔識做阻頭阻勢又一抽二"能" o既PK停係到囉。

幾多人~~

我都有買雪糕bor, 好熱丫!

當然唔少得呢d烤爐~

仲有兒童區tim~

呢間出名呀, 超多人排.....

係呢到食野唔係俾cash係要先去買飛,
USD 1.00 = 1張,
之後你去到邊想食咩就當現金咁洗啦,
呢個方法最好係 -- 唔洗找錢囉, 所以排隊都唔會好耐。

想買啤酒?? 就要向工作人員出示你有效o既ID (我就係Passport)證明你夠21歲,
之後佢地就會綁條咁o既野係你手, 你先可以去有酒賣o既攤位買。
咁樣幾好呀, 好似我地咁, 唔只買一杯ga嘛, 咪唔洗次次買都出示ID card囉。
而且咁鬼多人, 個個都要show ID card先買到酒就會令到排隊時間加長。

話明係食ribs, 我緊係都要幫襯下啦,
當日我地食呢樣 -- Baby back rib (1/2 Slab, 6 bones),

好味呀...有兩份ga, 但鬼仔已經拎住食緊了~

之後搵d小食食下啦,
買左呢個 -- 唔係薯條, 下面係butterfly shrimps o黎ga, 只係被薯條遮住左。
之後個份都冇影相啦, 成手油立立咁(!!)

吃飽飲醉, 仲有幾張飛, 所以星期日睇完波又去行下當食tea,
食左乜? 都係小食, 雪糕同啤酒咁。
圖片唔多, 我唔夠高影, 又要食野又要拎住杯啤酒, 好忙。

睇band show, 氣氛幾好ga~我仲企到好前tim, 幾叻!

行到攰又去酒吧坐坐。


No comments:

Post a Comment