Wednesday 13 June 2012

令人咋舌的小朋友

嘩~~今日個兩埸都好有睇頭呀, 但有兩樣野我想講先~~

有時真係唔明依家D小朋友諗乜,
只係差幾年o者 (扮細), 點解佢地o既思維咁唔同o既??

大家細個有冇參加過謝師宴??
呢一日除左俾你著到靚靚咁同一班同學老師食餐飯之外,
更重要o既係 -- 藉呢一餐飯好好答謝多位老師過去幾年對自己o既用心教導啦。
早兩日聽到一個朋友講左單令人O咀o既事,
是咁的:
有一級文憑試o既學生搞謝師宴,
就快到謝師宴個日,
其中一個負責學生打電話返學校搵相熟老師,
話因為發現找數比起預算多出一千蚊,
其他同學唔肯夾錢喎,
所以要求其中四位老師唔好去(!!!)

痴L線的嗎?? 佢地完全唔知謝師宴的意義何在。
一千蚊, 我當你一班只有20個人, 都係每人夾多$50出o黎,
依家你全級搞, 當你有A-D班 (80人) 都只係俾多$12.5 出o黎o者,
咁都唔肯夾??? 佢地個死人腦究竟諗乜???
其中一個搵家長又好或者幾個夾住一千蚊先, 之後收返唔得咩?
幾十蚊都唔肯夾真係唔知佢地咩心態, 唱少次K都係到啦, 死仔!!

我係個老師真係傷心死啦!!
佢地就係我地社會o既未來主人翁啦, 死未??
講起都一額汗呀!!
***************************************************************************************************
另一單, 我頭先係面書睇到o既,
依家個面書可以見到你面書o既朋友剛剛留左咩comment俾人, like左d乜野。
我就見到有個舊同學晌另一個我唔識o既女人的status留左comment,
而個status內容就好吸引, 下面仲有幾十個comments,
我忍唔住睇晒 (八卦到爆), 鬼叫佢自己冇set private 咩!!

個女仔個status係叫佢前夫唔好咁多廢話,
我一望佢個張相, 佢得頂盡19-20歲,
咁快有前夫??
之後再睇, 佢自己係下面o既comment同朋友呻,
佢話十三歲跟左個男人, (跟字係佢用, 我唔會用)
十五歲有左! 個男人阿媽驚受靶就話結婚!
生完個女仔要
返自己屋企住(!!) 由個仔出世到而家五歲個男人都無俾錢,
最近離婚錢
又話會俾錢.......到而家追個男人俾返錢,
個男人話要幫個仔改跟個女人姓先肯俾錢佢。
之後佢發現個男人又話無錢但又有錢買車,
又可以同依家個女朋友去台灣。
仲話返個女仔轉頭, 話佢而家有家庭
所以可以唔洗負責, 所以佢好嬲。
個女仔話:「仲慘個個仔係而家個老公咁, 咁多人死唔見佢死」

最後個女人以「真係當我白痴」作結。
睇完, 15歲返生仔, 個仔5歲, o者係依家20歲,
睇完晒佢其他comments, 原來佢最近又同另一個男人結左婚啦! (恭喜喎
)

另一個同佢係面書一齊呻o既女仔, 都一樣咁叻ga。
佢都係得廿歲左右, 佢就生啦, 佢老公又無錢, 又唔肯反工。
仲要個大女開始返學,
要交學費, 另一個就黎出世,
最後以「我可以點。。。。」 作結。

睇完晒, 我真係唔知佢地父母點教佢地,
而佢地細個讀書讀左D乜??
個死人腦係咪裝屎ga???
最恐怖係我好大預感佢地D仔女第日都好大機會同佢地一樣個人生搞到一塌糊塗。

十幾歲人仔就學人搞到大肚,
佢地唔知呢個世界上有Condom ga咩??
冇錢就唔好學人生仔, 四百萬一個ga,
加上自己心智都未成熟, 盞害左個小朋友。

第一個女仔仲夠膽死以「真係當我白痴」作結,
我就話個男人不知幾咁了解佢啦!!
以前佢蠢到陪佢唔做安全措施, 蠢到冇諗過後果幫佢生仔;
當日生完仔要你自己返屋企住都做得出,
難道今時今日先知個男人咁冇責任感??
依家都仲奢望佢會"負返責任"。
你話唔係白痴係乜丫???

另一個女仔, 又係十幾歲同人生仔結婚,
老實講, 我完全唔相信個男人係以前好勤力好有責任感,
依家先冇啦啦先咁冇責任感囉。
由個男人唔用condom個一刻佢應該已經知道呢個男人幾咁"盡責"啦!
錯完一次仲唔夠, 依家仲死蠢到同佢生多件???
個男人癲佢又陪埋人一齊傻。
「我可以點。
。」
我好想學某DJ個句: 叫佢去買一舊蒜頭, 一隻狗 同一把掃把囉~~
唔明?? 讀一次丫 「蒜」「狗」「掃把」
明冇??? 仲對個男人有咩期望呀? 靠自己啦!

雖然我知道呢D Case係外國更多, 但睇到呢兩個小妹妹o既威水史,
我真係為佢地感到好心痛,
究竟知唔知咩叫潔身自愛??
我希望佢地可以好好照顧自己d仔女, 等佢地係一個有愛o既環境成長,
仲有好好諗下自己o既人生, 究竟想做d乜? 想變成一個點o既人?
**************************************************************************************************
夠鐘準備睇波啦~~bye~

No comments:

Post a Comment