Thursday 28 June 2012

零。食。

今日又有波睇啦, 大家準備好未???
其實, 我唔係一個好食零食o既人,
返工絕不會放一堆零食係公司個位, 得閒咬下。
因為我食左零食就會冇咩胃口,
所以我通常都係留返個肚食正餐。

但最近因為睇波, 90分鐘好難捱ga嘛,
真係要搵d野食下,
睇波食乜好呢?? 嘿嘿嘿......

自家製Quesadilla, 呢個超好味, 鬼仔整過一次俾我次後我就愛上左!!
亞美利加士多啤梨, 大粒, 香甜, 多汁~~ 而且D粒粒唔係黑色ga wor, o者係佢好乾淨啦!

我勁鐘意係d士多啤梨上面吱呢d cream o黎食, 有時沖咖啡都會吱ga~~

呢隻chips好香芝士味, 但食得多會好滯。

呢隻糖細細支就o岩食啦~哈哈!

睇波高興起上o黎唔少得啤酒~~呢隻甜甜地幾好飲! 哈哈~

唉......其實咁樣食法都驚肥,
真係要做多d運動,
好彩得返3埸踢咋, 唔係真係肥死丫!!

**唔知係咪日有所思, 夜有所夢, 我琴晚發夢夢見意大利同我最憎個隊打決賽,
而我最憎個條友竟然入左11球咁多(!!) Buffon 仲跪地掩面痛哭, 嚇鬼死我!!

唔知大家今日睇好邊隻牙呢??

No comments:

Post a Comment