Friday 29 June 2012

Summer Eats (我會熱到爆炸, 熱到爆炸, 爆炸~~)

聽聞香港有個百年難得一遇o既颱風殺到喎,
香港o既朋友無事嗎??
放假先o黎打風真掃興丫!!

而芝加哥呢樹o既天氣呢,
陽光普照(!)

咪鬧住......我唔係串咀,
呢到熱過香港,
有成36-38'C,
太陽仲要成8點幾9點先落山,
頂唔住~~真係要開冷氣 (Sorry, 地球先生)。

平時係呢邊雖然有30度或以上,
但因為住係地下個層,都算陰涼,
而且外國天氣冇咁濕, 所以熱起上o黎都唔太辛苦,
加上我住個頭又冇咩高樓大廈,
冇Urban heat island效應,
唔洗日日都開住冷氣, 幾好ga!!

但呢兩日真係坐係屋企睇波都出晒汗,
可能係因為加上德國輸波,
嗚嗚......巴神上半場已入兩粒,
佢係咪未食藥呀???? 咁狠勁?? @*&*#&&##!!!
加埋佢個髮型, 真係樣衰核爆!
(但唔知點解鬧完佢後我個咀損左, 仲嬲!!)
嬲到, 平日最怕昆蟲o既我琴日毫不猶豫咁一掌打瓜左隻阻住我睇波的飛蛾, 哼!!

之後德國雖然起勢攻都係過唔到Buffon個關,
點解德國成日都係要做老三???
德軍力挽狂攔, 但都90+2先入返一粒, 可惜已經太遲~~
唉...... 我真係喊左出o黎咁滯!!
我依家諗起仲係好嬲+傷心呀!!!!! 真係想喊.......
**電視上o既Ballack都冇晒癮, 係咪愛國心切?**

天口又熱到我心裡面都"媽聲四起",
要食返d野令我降降溫。

登登登登~~~~

夏天真係少不了食雪糕~~

估唔到平時咁注重健康o既鬼仔,
一行埋去就揀呢隻喎。

睇波食左咁多熱氣野,
飛茲都生埋出o黎,
淨係靠飲「鬼佬涼茶」-- 啤酒, 都唔係辦法,
好彩我醒起早兩個月係Chinatown買到菊花一包,
可以煲下o黎飲, 我仲加左d杞子,
o岩晒我成日睇波同埋成日用電腦的鬼仔,
雪凍佢, 間唔中飲下!

個樽本來係橙汁o黎o既, 我recycle 用, 慳返!

仲有呢個, 係鬼仔依家專登整o黎減肥用,
係由一堆blueberries, raspberries, yogurt, soy milk 仲有d唔知咩蔬菜放係mixer打成的,
最近早餐都係飲佢, 都幾好, 幫助排便, 而且好飽肚,
我本身排便冇咩問題, 早晚有一次,
但呢個初初飲個時有肚痾o既感覺(!!)
做左幾日痾清暉, 好彩依家冇事。
唔知係咪痾左幾日, 個人都輕埋, 哈哈! 發達啦~~
其實減唔減到肥都唔係問題啦, blueberries對眼晴同腦好, 飲下都無妨。
20120626_090605
我打死也不會說是「汁」, 因為倒出o黎o既質感似足去整再造紙個d水漿(!)
好彩入口都幾好味~~

鬼仔放工返o黎見我喊咁口,
於是帶我去食我地都大愛o既印度野,
見到入面都幾多印度人捧場,
幾好食, 食到勁飽......
散步返屋企, 心情好返d啦!

前菜小食~~

咖哩羊及咖哩雞

但個咀損左, 食辣野之後有d痕痕地...真係P了個大K啦~~

唉...... 我仲係接受唔到決賽係西班牙vs意大利,
我都唔敢期望西班牙會幫我報仇,
到時一定又悶到喊, 又加時又十二碼啦,
好彩, 我睇唔到!! 哼~~

No comments:

Post a Comment