Saturday 30 June 2012

打包的風氣。 呢舊係乜??

以前成以為D外國人唔鐘意打包.
但原來我錯左, 因為o黎左呢樹幾個月,
發現呢到d人都常常會打包。
你知啦, 美國食物的Size唔係人人都食得晒,
唔係點養到佢地咁有份量呢??
呢到好多人都慣左將食唔晒o既食物打包返屋企,
我覺得呢個行為係唔錯, 唔洗浪費食物丫嘛!!

細個出街食飯好多時都會聽到人話打包,
依家就少左好多啦!
緊係啦, 香港d餐廳愈來愈貴不特止, 愈來愈細份,
食得飽已經好似要還神咁, 仲點會有得剩o黎打包丫??

另外, 可能因為強國愈來愈有錢,
加上愛面子的天性,
以前因為工作關係同d內地人一齊食飯,
或者以前跟屋企人回鄉探親,
佢地勁鐘意叫到成檯都係野食,
驚死失禮人咁, 但又食唔晒ga wor(掛住傾計),
剩左又唔會打包,
唉~~我就好唔鐘意咁樣啦!

亦有d人好鐘意未食檯面d野就話要加單,
之後又食唔晒, 我就好唔鐘意。
我最怕就係眼闊肚窄,
寧願一開頭唔叫咁多野食, 唔夠先再叫囉。

呢個同慳唔慳家無關,
就算我有幾十億身家,
我都唔會浪費食物。

紙盒包裝, 唔用發泡膠~
講起包野......平時係屋企我見媽咪都係用保鮮紙包住d食物先放係雪櫃,
但可能老外覺得錫紙可以保存到肉類o既水分同新鮮,
所以成日隔夜或未用得著o既肉類鬼仔都鐘意用錫紙包住放入雪櫃,
而蔬果就用保鮮紙包啦, 所以搞到成日一打開雪櫃見到咁:

其實, 包到一舊二舊咁, 好多時都唔知邊舊打邊舊係乜??
(張相影得個雪櫃好亂, 因為當時我正打算執好個雪櫃)
另外, 有時去專門買肉類o既店舖,
佢地就好鐘意用紙包住(入面仲有張牛油紙o既物體的), very good,
唔洗下下用膠袋:


呵呵~~又要出門去啦, 北上呀今次,
又要屈係車到十幾粒鐘,
仲要冇得睇決賽,
不過算啦, 無左德國隊已經無晒晒意思啦!!
一星期後見, 祝各位周未愉快!!

No comments:

Post a Comment