Friday 22 June 2012

唔洗錢都睇到抽象派!

難得今年唔係香港過端午節,
唔洗食粽 (因為唔鐘意食飯, 端午節個排會有好多粽食, 一食就會食幾日),
電視又唔會成日播龍舟賽, 悶到嘔,
仲有訪問下d藝人細個端午節會做乜咁(!),
係美國過端午節係零氣氛,
真係唔睇其他Blog友個blog都唔記得幾時端午節呀。

(但鬼仔話未食過粽,可能聽日去Chinatown買一隻俾佢試)

雖然我唔多鐘意端午節, 但都祝大家端午節快樂,
去游下龍舟水啦!!

**係bor, 大家覺唔覺年年端午節前後都會落雨?? 中國曆法真係好勁!!

***************************************************************************************

哈~~話說早排法國文化協會搞o既法國五月有畢卡索睇,
(咪以為依家係美國hea就乜都唔知, 其實我乜都知)
小友去左呀, 要收錢o既, 不過都好平。

我錯過左都唔緊要,
因為我本身已經係一個抽象派晝家(!)
我本身有寫schedule book 的習慣,
仲不時係入面畫公仔 (!!)
不過, 從來冇人知我畫乜。
(除了我友人的法國男友估中過之外, 果然同我一樣咁有藝術氣質)

o黎左美國一排, 日日做妹仔,
都荒廢左我o既畫簿一排啦~~

有日, 鬼仔如常叫我寫低shopping list一齊去store買,
基於手痕, 我竟然無聊到係每樣item隔離都畫左公仔,
睇唔明o既就看字識圖啦!!! 哈哈哈~~~
(我放左上面書之後我d朋友話有進步ga)
藝術成份係咪好高呢???? (嘔!!)

依家唔洗俾錢都睇到抽象畫, 係咪好抵先???

陣間又有波睇啦, 德國vs希臘呀~~
希望唔會好似琴日咁悶啦, 最好入多幾粒啦!

琴日個埸我真係悶到訓著覺咁滯,
而且最決氣係我最憎個條友入波, 哼!!
我真心覺得佢入唔到波個表情係靚仔過佢入到波個樣好多囉!!
作為明燈o既我, 難道要開始愛上佢, 令佢陷入入玻荒???
仲有今日要發功大叫: 希臘加油, 希臘加油(!!)

日日掛住睇波,
搞到周身唔得閒,
Lunch食三文治就一餐了~~ 哈哈!!

No comments:

Post a Comment