Friday 22 June 2012

辣到飛街 + 好味, 好味, 好好味!!

星期一由Indianpolis開車返Chicago,
Lunch個一餐係Indianapolis食,
鬼仔冇啦啦話想食泰國野,
於是就食左呢個啦! (泰國人開ga, 聽住佢地一家大小都係到講泰文)
幾好味喎, 但媽呀~~好辣呀!! ()


我地兩個都食雞, 不過我係green curry chicken.

春卷係送o既~~
明明揀左中辣但我都食到流水鼻水, 個咀勁熱~~
而鬼仔就食得好開心, 佢鐘意食辣野,
我懷疑呢一個係陰謀o黎ga,
點解?? 因為我食到一半都頂唔順, 佢食埋!
好明顯佢係想食多d先咁做啦!! (開始有被害妄想症)

夜晚, 我地開左幾粒鐘車, 都攰到隻野咁啦,
仲邊會想煮飯丫??  (Okay, 我係唔洗開車的)
於是返到Chicago之後就拿拿聲搵野食,
見到上次Ribfest時食過o既Irish bistro,
2010 Ribfest 冠軍喎。

呢隻愛爾蘭啤酒~~鬼仔話佢鐘意, 我就麻麻啦! 哈哈~~

時間尚早, 未有乜人, 到我地食完之後就好多人。

今次就唔係再食Ribs啦, 咁食法想唔肥都難啦~
所以叫d我地都鐘意o既~~

登登登登!!!

就係呢個:
超好味呀, 而且呢個份量係我地share左ga,
我地只點了一個main, 佢地幫我地分成兩份,
都好夠飽, 正!!

可以再去。
****************************************************************************************************
題外話, 返到芝加哥後,
發現有notice話呢到樹要整路(!!)
所以唔俾泊車~~
就係咁, 呢幾日我都像活於地盤一樣的水深火熱之中,
整完路, 過幾日仲話會洗街tim。
雖然我都知呢d服務係為改善我地生活而仗,
但成日不停鑽鑽鑽加埋聞d火焊o既味道,
真係會好想嘔~~搞到依家食慾不振!!


咪講笑, 施工工程係正我地門口ga,
前日仲有一大篤沙泥係地我地前園門口位,
搞到塵土飛揚, 我做了一天吸塵機。


希望快d完工啦~~~

No comments:

Post a Comment