Thursday 21 June 2012

Piggies or Mice??

去Indianpolis除左同鬼仔爸爸過父親節之外,
亦都去左佢表哥屋企o既BBQ party,
同佢d屋企人特別係爸爸級慶祝父親節!!
好墟堪ga!!! 成廿幾人咁滯~~
不過忙於食野同玩bb, 冇影到D乜相。

話說鬼仔表哥爸爸依家個老婆 -- 是一個「怪人」,
佢地家族最近關於佢o既笑料係 -- Radish + host gift (!!)
此笑料是來自於佢同鬼仔表哥o既三個星期以來一大段e-mail溝通的, 不便多說。

基於西人搞House Party喜歡每家人都帶少少食物去一齊食,
於是鬼仔爸爸整左咸批外, 佢o既女朋友就特登搵Radish,
整鬼整馬, 仲買左盒cup cake當host gift,
睇下呢個怪人明唔明佢地笑緊佢 (好衰, 但好搞笑)!!
**而最不幸係 -- 我於party上一度被呢個怪人纏上 (OMG!!!)

鬼仔爸爸女友係想整Mice o既, 我都覺得似Mice ga,
但鬼仔同佢爸爸就話似Piggies喎 (!!)
明明條尾都唔係攣, 都唔知佢地對眼睇乜ga。
你地話似d乜先???
由於呢個Party太多人,
都不能夠同大家有傾計,
都係一齊係後園食下野, 傾下計, 飲下酒, 玩下bean bag咁。

我同鬼仔一組,
鬼仔家姐同佢男朋友一組,
四人上演了一次最無聊o既互片bean bag賽事,
掉左幾十次都只係得3個中(!) 陰公~~
反而鬼仔爸爸同另外3個老人家仲玩得出色過我地,
呢d咪就係叫「後生打壞」囉!!

之前已經見過佢家姐同其男友,
所以最開心係我終於有得見佢表姐o既小baby -- Nora!!
(對上一次見佢佢都未出世, 仲係佢表姐個肚到)
佢係一個患有唐氏o既小baby,
前排因為要打針同食左藥令佢身體好唔舒服, 仲搞到面仔漲晒, 陰公豬!!
今次佢終於好返好多, 可以同大家見見面啦~~
佢直頭係小公主一樣呀, 個個都咁錫佢,
相信佢可以係一個充滿愛o既環境下成長。

呢個小baby今年14個月大,
最鐘意笑笑笑, 笑到流晒口水,
仲好鐘意拍拍手, 聽見有音樂聲仲會好似跳舞咁,
食奶仲超快tim, 又任抱唔喊, 好易湊。
我都唔執輸抱左佢一陣 (好重),
佢好鐘意放我d頭髮入口, 好好味咁喎!!
查實係佢依家開始出牙仔, 發牙痕丫~~ 嘻嘻!!

小baby 與鬼仔爸爸!!

No comments:

Post a Comment