Sunday 24 June 2012

俾個藉口自己 -- 食下德國菜

琴日個埸希臘vs德國,
我一早已同鬼仔講: 德國嬴波就要食德國野啦!!
其實我緊係知希臘唔會嬴啦,
實力都差幾皮丫, 仲神話再現咩??

如果神話再現我相信佢地經濟會好返(!!) 哈哈~~

呢埸波好睇, 希臘唔係hea住踢, 入左2粒ga,
德國一開波就狂攻但都差唔多完半埸前先入一粒,
仲係我最愛o既Philip Lahm入ga!!
我睇住Ballack日日做波評, 唔知佢有咩感受呢??
最後4:2, 小勝希臘, 開餐啦喂。

屋企附近有3間德國餐廳,
有一間已食過, 都okay但唔係太特別同多野食,
反而德國啤酒就多啦~~

另一間我未食過,
琴晚試左一間係經常都好多人o既,
上網睇食評, 個個都讚 -- Laschet's Inn, 一於食佢!!
**由於環境太黑, d相都係黑麻麻ge, sorry**
一埋位, 當然要叫返杯啤酒賀一賀先 (其實關你乜事呢小姐??),
再來一個前菜 -- German hot sausage plate,
D腸有名o既, 但我一條都唔記得, 鬼咩! 德文o黎o既!
仲有呢個main -- 又係德文, 唔記得個名......

評語 -- 好味, 好飽! (很廢的食評)

冇計啦, 其實食左幾條腸之後我同鬼仔已經飽了,
之後我仲飲左個湯 (送ga, 係周打蜆, 很英國呢),
個main食唔滯打包左今日睇波食!!

仲有, 食完野佢地仲送左兩杯schnapps俾我地tim,
又有得飲, 正呀!!!

好耐冇著過裙, 咁開心, 真係要著一著~~呵呵!!

唉~~見唔見到對腳呀?? 依家晒到好Q黑呀!!

No comments:

Post a Comment