Thursday 14 June 2012

北京春嬌又o黎啦!! 繼續各自各精彩!!

上個月提過好友見報的事,
因為佢依家係北京工作,
係個樹飲飲食食實在不少了,
仲可以係生果報介紹tim,
有興趣去北京飲食夜蒲可以搵o黎睇下。

呢個video前日係我面書廣轉, 係介紹北京夜蒲o既,
雖然今次佢只得幾秒, 亦無再用d令我地笑到傻o既名形容佢,
但好明顯, 我地成班友都係覺得朋友見報係好搞笑o既事。
我地之前仲提議佢拍返齣 -- 春嬌愛夜蒲, 北京夜夜蒲等等。
特別係自從報章以「北京春嬌」形容佢!!!
我每次睇返都係笑到喊ga, 救命!!

明明已經有心理準備但唔知點解我仲係覺得好想笑,
哈~~

講講下好想去返轉北京搵條傻婆tim。



******************************************************************************************************
今日鬼仔又take左一日"work from home",
星期五同星期一day off,
因為今個星期慶祝父親節 (我係咪好不孝呢?),
又順便探下佢o既婆婆, 好緊張tim。
今晚又要開夜車啦,
鬼仔係屋企返工,
我又係到睇波啦,
今日又要睇波, 咩都未執tim!! 妖~~
(所以未來幾日都不會打blog了!!)

琴日個兩埸丹麥vs葡萄牙,
頂!!! 我仲期望丹麥可以幫我收拾葡萄牙tim,
不過我覺得佢地都打得唔錯ga,
咁都追返2:3, 只係我真係好討厭葡萄牙,
最憎係c朗, 琴日見到佢單刀都唔入真係笑左。

之後個埸先係我o既重頭戲,
荷蘭vs德國, 我真係好想知班荷蘭橙會唔會醒覺??
上半埸, 成班仍然係好似個人表演賽咁,
真係個個獨食無痴牙!!!
德國個Gomez真係好堅, 入左兩粒,
之後荷蘭開始急啦, 不停進攻, 仲超級狼死。
不得不讚係Neuer, 佢救得好好, 好波!! 反應好快。
Boateng都好好, 奮不顧身救波, 但又o也左張黃牌, 下埸冇得對丹麥,
我本來期望Muller可以幫德國入多一粒, 點知冇仲換埋人,
不過總括o黎市德國仍然發揮得team work好好, 仲搞到荷蘭索晒氣。
**另外, 罕有地 -- Klose後尾都有得落埸喎, 哈!! (可惜都未有作為)
荷蘭下半埸都踢到少少水準出o黎o既, 展現出好強o既決心,
最後成73分鐘俾Van Persie 入左粒!!
2:1, 我覺得德國嬴得太少了~~
依家死亡B組除左荷蘭之外, 隊隊都有3分, 德國6分,
得荷蘭連輸兩埸, o者係 -- 荷蘭可以訂定機票返屋企訓覺啦喂~
(我真係想講Robben好獨食, 佢應該要同隊友做好d team work, 抵佢撞穿頭。
最搞笑係佢成日挑戰佢拜仁隊友 -- Philip Lahm, 可惜成日被人睇清佢路數, 偷波。)

係喎!!呢幾日都唔記得講,
我係美國睇緊個台其中一個評論員呢係德國前隊長 -- Michael Ballack o黎ga!!!
估唔到佢依家係美國講波!!

好!! 又開始去準備睇波啦, 下星期再會。請呀

No comments:

Post a Comment