Tuesday 15 May 2012

過份「危機感」

話說上個星期四,
係我玩電腦o既時候冇啦啦一望出窗,
我望到個樣生得好恐怖o既男人 (打頭!! 知佢都唔想) 鬼鬼祟祟係咁款係前門o既通道到望o黎望去,
而且仲要隔左10分鐘又再行過o黎又望過,
我知道外面望入o黎其實唔睇到d乜, 而且當時我有著衫(!!) 但我唔係驚佢睇到我,
亦唔係驚佢爆格 (冇咩俾佢偷)。
唔知點解當時我個腦竟然係諗起「人形蜈蚣」 (雖然我未睇, 但呢套野已經係我o既朋友圈內一套經典o既恐怖片, 亦係我地o既通話密語),
嗚..............................

我唔想好似戲入面個日本遊客咁冇啦啦被人捉左去做蜈蚣!!!仲有House of wax同德州電鋸呢???
(小姐, 你睇得太多恐怖片啦!!!)

當時尚早, 我仲同個香港朋友係MSN傾緊計,
於是立即同佢講有個咁o既男人出現係我門口啦,
佢個應反居然同我一樣(!)
只能說, 我們太喜歡看外國的恐怖片............
還提醒我要立即鎖好門窗及不要外出(!!)
沒辦法啦, 要知道外國有好多呢d變態佬呀!!!

但我說: 我打算下晝出去散步喎, 難得今日好天。(唔要命都要冷街o既衰女)
最後, 我更煞有介事咁話俾我朋友知,
我住個到o既對面街有一間韓國餐廳, 個到有個錄影機係對住我屋企o既門口個條路,
如果我有咩事, 就話俾當地警察知, 翻查今日xx點xx分至xx分o既記錄(!!!)
而我朋友亦好認真地說: 好, 我知道啦! 洗唔洗聽日打俾你睇下你有冇事??

好痴線吧?? 我知。

下午時份, 我見樓上個女人返左屋企 (砰砰嘭嘭咁行所以我知道),
而隔離鄰居都有人係花園搞緊佢地花花草草,
所以我就斗膽出左去附近公園散步。 (死都要出街.........)
最後, 我個日緊係平安無事返左屋企啦,
晚飯時仲特登Whatsapp sent msg俾我朋友報平安tim 。 <-- 依家諗起都覺得好白痴!

個晚我話返呢單咁柒o既事俾鬼仔知,
佢聽完之後當然係狂笑, 話: Honey, you are so funny!!!!
佢話個男人可能係搵緊人 (呢到間間屋差唔多),
又或者係附近睇樓,視察環境。 (係喎, 點解當時冇咁諗??)
可能佢個樣真係太恐怖啦 (再打頭!!)。

我同我朋友講返之後, 我地都狡辯話: 呢D就係「危險感」。 你咁冇危險感, 去到大陸死左都唔知咩事。 (<--指鬼仔)
而鬼仔又答左令我啞口無言o既一句: I have been to China and I am still alive.

No comments:

Post a Comment