Friday 11 May 2012

究竟我每日忙乜??

除左鬼仔, 佢屋企人, 仲有我d朋友都問我,
「鬼仔返左工個時你係屋企做d乜???」
WELL!! 問得好...

鬼仔每日6點起身, 8點出門口...
第一個星期我有時差, 5點我已經坐左係到睇電視(!!)
但依家呢 -- 我訓到7點半或鬼仔動身走人先起身, 送佢出門口。
之後可能係再訓多一陣 (豬o黎的嗎???),
又或者一邊睇Animal Planet一邊飲咖啡煮早餐,
再去沖涼 (以前係香港係晚上沖,依家慣左西人習慣, 會精神d),
9am-12pm就係我聽香港某電台節目o既時間,
順便上下網睇下野/ 打下blog咁。

中午之後就開始煮Lunch食,
唉~~依家最憎就係諗午餐食乜(!!!)
煮好食飽, 又洗埋碗之後,
就開始做下家務。 (救命!! 我已經變左個師奶)

通常, 星期一, 二就會吸塵, 拖地...
因為鬼仔係最底個一層, 雖然D窗已經有防蚊網,
但成日都好多蚊蟲, 仲有好多蜘蛛網, 個個星期清都係咁。

而星期三, 四, 六就係我地o既laundry day (因為星期一,二, 三,五,日係另外兩層住客o既laundry day),
由於星期六我地都會出去, 就冇洗衫,
留返晒係星期三,四洗,
好多野洗呀, 要洗幾轉, 之後又乾幾轉。
由於地方大, D家務已經玩左幾粒鐘,
如果個日想飲湯or有野想煮就要呢個時候準備。
之後就睇返我預錄左o既電視劇 -- "it's always sunny in Philadelphia", 或者睇下書。
(我不嬲都唔係電視精, 亦極少追劇, 但呢套野我覺得好好笑)
如果天氣好, 就出去散步, 去行下公園睇人放狗, 去下圖書館或買下花返去插啦!!

由於外國好少OT, 所以6點鬼仔已經返到o黎lu....
所以我唔覺得悶, 反而有時覺得好忙(!!)


呢個就係我o既星級軟禁地方啦 :P

靚麼?? 係我最愛o既康乃馨!!

No comments:

Post a Comment