Thursday 3 May 2012

Tennessee's Forbidden Caverns

在Tennessee渡假第二晚下起了暴雨和狂風雷暴來,
在香港時打風我都未驚過,
之但係呢間小小的木屋時,
你係可以feel到成屋震晒, OMG!! 真係有d淆。
由4點到7點每個鐘都醒一兩次,
睡眠不夠, 加上天雨路滑所以今天還是不要作戶外活動啦!!


去吃午餐和買明信片時在店內看看宣傳單,
看看這裡有什麼好玩的。
我們的午餐, 呢到好多d BBQ餐廳, 鬼仔話當地好有名ga wor! oh no!! 唔怪得呢到咁多肥人, 後生到老o既都個個二三百磅咁款。

呢到有好多宣傳單俾遊客參觀, 鬼仔本來想玩獨木舟同急流, 但天氣唔好, 我地選擇左 -- Forbidden Caverns 同埋 Ole Smoky Tennessee Moonshine Distillery

首先去左Sevierville的Forbidden Caverns,
剛好下一個tour差唔多就開始 (要錢ga, 唔記得幾銀)。
**注意: 十二月, 一月, 二月及三月休館。

呢個就係tour o既地圖
有一個導遊帶領我地由館內o既通道走入去地洞,
可以見到鐘乳石, 地下湖, 不少奇形怪石,
導遊仲會逐講解, 又會停下停俾大家影相,
我地個一團約有10個人,
一齊擠係又黑又濕o既地洞好親密。
** 請無視我爛到爆o既拍攝技巧, 我係累暗之中影親都係咁=___=**


你地覺得呢個一柱擎天似乜???

呢d都係鐘乳石o黎ga.

係咪好窄呢??? 有兩公婆都好大份, 可能有300lbs, 但佢地都行到過去~勁!!!

不過呢個山洞唔行得耐,
約係到玩左一個鐘就走人, 去下一站啦!!

No comments:

Post a Comment