Wednesday 9 May 2012

到Indianapolis去 -- 小孩子都要及時行樂

上個周未去左鬼仔家鄉 -- Indianapolis,
不過今次因為佢爸爸屋企仲裝修緊,
所以改左去佢爸爸女友o既appartment借宿,
個appartment好大好正ga, 個境仲好靚, 係對住一個小小的湖,
佢地成日問我, 呢d咁o既單位係香港要幾錢??
講真, 係香港真係可以賣到天價啊!!!

呢次去Indianapolis有咩做呢??
就係去參加鬼仔表哥o既house party,
成廿幾人, 仲有好多小朋友tim,
不過話題唔多o岩傾, 所以同其他人冇咩交流。

有一樣野都幾得意, 在埸有個小朋友 -- 約5-6歲大既小妹妹,
我一去到見到佢係紙到畫野,
望下畫咩啦, 原來係寫字, 仲要係寫中文(!!)
於是我忍唔住係後面廣東話讀出: 一, 二, 三, 四, 五, 六, 七, 八, 九, 十~~ (個十字佢寫左X)
佢爸爸即刻雙眼發光, 捉住我問我係咪識睇,
我話係呀, 再傾傾下.......
原來佢個囡囡學緊國語但淨係記得一至四點讀,
後面個d唔記得, 之但係佢兩公婆都唔識中文,
叫我提提佢個囡囡讀一次一至十(!!) 哈哈哈~~
我讀完之後佢個囡囡好怕羞咁望住我笑,
之後飛左去同佢d朋友仔玩lu~~
當然佢爸爸都係由得佢去玩啦!!
(俾著香港d父母, 好可能會逼個o靚妹背晒先可以玩;
真係ga, 我係"玩具扭計城"見過想買玩具咩? okay, 你識串"邊個邊個"字就買啦! <--俾我實唔"狠"串, 最多唔買, 吹咩??)

我望住佢地係草地又爬又跳又跑,
模完地下唔洗洗手就食野, or 跌左落地又執返擺落個口都冇人理。
(我諗起一個朋友話佢同事有次帶佢個"寶貝仔"上公司逗利是,
有人請個小朋友食全盒入面d糖, 個阿媽即喝住話: 唔好俾佢食呢d! 佢淨係可以我係日本訂返o黎o既野食ga咋!!
聽到之後真係眼到突埋, 我真係好想知佢大個左會點?? 會唔會因為篤魚蛋而食L死左??)

有d甚至玩玩下除晒d衫 (得返條片片) 跳入個吹氣水池,
個日有d凍, 10幾20度左右~~
我睇到之後真係替佢地高興!!
佢地d笑容真係好開心好天真!!! 特別可愛~~

有一個小妹妹(就係學緊中文o個個),
佢跑跑下take親跌左係到,
佢喊左幾聲, 佢媽咪只係扶起佢睇下有冇整親,
然後同佢講: Alright, Kate, it is okay. It is okay. Are you okay??
佢就點點頭唔喊, 又再去玩啦!!

仲有有個小朋友4歲左右, 玩到出晒汗覺得熱,
佢自己曉得除衫 (有扣鈕o既)。
嘩!!我即刻諗起以前有個舊同事佢講起自己個仔d趣事 (佢覺得趣咋, 我覺得好kai),
佢話個仔(好似6歲)有次熱到成身汗, 對住個外傭姐姐喊咁口講"好熱熱呀!!"
佢竟然係怪責個外傭唔醒目, 因為佢見個仔熱都唔識幫佢除衫。
我聽完真係O晒咀!!!
成六歲仔連衫都唔識著又唔識除, 由得佢熱Q死算啦~

再睇睇佢地玩o既遊戲,
沒有一個手上係拿住i-phone, i-pad 篤篤篤,
而係草地上有咩玩咩,
有豆袋玩豆袋, 一個拋一個搶,
一係就一齊疊疊疊。
又俾佢地諗到將爛左o既太陽傘個塊布一人拉住一邊,
再放個網球上去, 然後狂扭睇下個波幾時跌落個洞到, 真係創意無限呢!!!

見到呢班外國小朋友可以咁自由奔放,
我真係覺得呢家香港d小朋友好那可悲,
一係d父母捉佢地去學五國語言, 琴棋書畫,
一係就俾錢去學如何自理(??) 俾錢人教自己個仔女點揸筷子, 綁鞋帶 etc.
(我更聽過有小朋友要去上特首班, 學習如何做特首。 <-- 點解我地個特首唔去學埋一份o既??)
亦有聽過有小朋友對鋼琴老師呻"我好攰呀!"。
我寧願俾佢地自由自在, 開開心心咁去享受呢個童年啦!!!

我當然知道外國o既月光唔係特別圓啦,
外國當然都有怪獸家長,
(好似我依家住係鬼仔屋企附近有間salon係專俾小朋友做facial同massage ga(!!)
之但係, 我係香港見到o既怪獸家長就特別多啦!!

不過, 好可能係佢地眼中會覺得呢班o靚仔o靚妹已經輸晒係起跑線之上。

No comments:

Post a Comment