Wednesday 2 May 2012

捉蟲入屎忽

話說上一個星期我感到自己o黎左美國後有點掛住廣東話粗口(!!)
百無聊懶在家中, 於是問鬼仔: 你想學廣東話粗口嗎??

起初我諗住鬼仔之前學左成個星期都唔記得"早晨"同"早抖",
所以我就算教識左佢粗口都唔會記得ga啦, 唔算教壞佢啦。

問候人地阿媽同性器官個d我都唔會講,
於是我教左佢一句, 只有兩個字o既粗口, 係我同朋友比較會講o既,
係我地一致認為最百搭o既粗口, 因為可以當名詞, 動詞, 形容詞等使用。

點知!!!!!!!
鬼仔今次用左一晚就記住左,
仲成日講(!!)
特別係開車遇到衰司機時係到講!!!!!
但佢次次都係用"XX啦你"或"你XX啦!"(!!) 
好似對住我講咁, =___=
因為佢淨係學識"你"字, "佢"字對鬼仔o黎講太難,佢未學識。

教識佢一句粗口就成日話我......... 下次都係唔好再搵自己笨啦。

No comments:

Post a Comment