Thursday 17 May 2012

廢廢小人類求生實錄 -- 對抗乾燥!!

剛o黎到美國o既第一個星期只有3-6度,
我呢d亞熱帶的生物當然適應唔到啦!!
出外時風又大, 在室外食左不少西北風之後,
又回家開暖氣, 令到我的皮膚極之乾旱(!!)
雖然, 現在芝加哥已比較溫暖 (早晚10度, 中午16-21度),
但呢到係中部, 無海而且風真係很大很大,
我仍然是感到極之乾燥,
但除左狂擦lotion同做mask之外, 我已經唔知做咩好啦!!

最恐怖是, 後來乾燥到生了唇瘡(!!!)
不得了啦, 鬼仔立即陪我去左買藥膏,
仲開始學人搞"蜜糖牛奶面膜"。

要搵勁d o既唇膏同藥膏
而人類係絕境真係會激發內在潛能ga,
以前在香港有公主病,
最多自己焗下野煮下意粉,
自己整d簡單西餐。
但基本上想食咩飲咩湯都係媽咪煮,
中湯喎?? 冇諗過點搞。
但原來女人冇湯水飲真係會好易老,
我覺得冇飲2個星期湯真係差好遠.......


猴頭菇螺片湯

紅棗菊花杞子蛋茶~~個蛋爛左少少. (鬼仔都話呢個好味喎竟然)

終於, 拎返上次係China Town買o既野出o黎研究,
仲有就係生理周期個幾日煲下"紅棗菊花杞子蛋茶"飲,
前幾日我仲係冇鮮魚o既情況下俾我煲到個似模似樣o既魚湯tim。
嘩!!! 唔單只我d朋友"liked"左tim喎,
我諗俾我媽咪見到佢一定覺得我好勁呀!!!
睇o黎我就快可以係返香港前擺脫"地獄廚神" o既臭名啦!! woohoo!!!

No comments:

Post a Comment