Saturday 5 May 2012

聽雨

少年聽雨歌樓上, 紅燭昏羅帳。
壯年聽雨客舟中, 江闊雲低斷雁叫西風。
而今聽雨僧廬下, 鬢已星星也。
悲歡離合總無情, 一任階前點滴到天明。


哈~寫完頭先篇blog,
講起落雨,
我次次去旅行都會遇上天氣不佳o既du野。

噢, 對唔住, 我係香港已係咁du,
次次睇天氣報告話落雨, 心諗帶定遮冇死啦, 佢又唔落,
帶左一, 兩日都唔落條氣一唔順, 唔帶,
佢又落狗屎咁!!!
真係黑到冇朋友~~
就連我每次睇波捧邊隊都輸,
所以我d朋友都會叫我做"明燈",
做我對家就掂ga啦!!!!

回歸正題,
我o黎左美國玩之後, 芝加哥天氣都好差,
不時都會落雨,
而唔知幾時起, 每次落雨我都會諗起蔣捷o既虞美人,
呢首係繼蝶戀花之後我都好鐘意o既一首詞。
因為我覺得可以
寥寥數十字,
將由少年到老年嘅心境變化講起,
簡直妙到癲。

但暫時有一樣野感到好無奈o既係,
當我諗起呢首詞時想同人分享下,
可惜, 同鬼仔講都冇用,
我又唔知點翻譯成英文(!!)

唯有係到分享下啦, 哈哈哈!!

No comments:

Post a Comment