Wednesday 2 May 2012

咁食法點會健康???

早排睇新聞話紐西蘭有個30歲就生左8件o既女人,
懷疑因為飲得太多可樂而係屋企心臟病發瓜左。
唔係我黑心/冷血, 我睇完之後真係覺得佢都幾抵死,
係人都知道飲得多汽水唔好ga啦, 仲一日飲成10公升 (即30罐)!!!
(但死者家屬話可樂生產商要負責任喎, 吹漲!!)

你話係咪痴線呀??
而且, 就算你幾鐘意食/飲一樣野, 但都唔可以日日在食掛???但, 原來我錯左!!
真係有呢d人。
話說上星期我同鬼仔仲有佢屋企人去左Cincinnati,
佢地就講起鬼仔daddy女朋友o既3個女 (3個都係經典, 遲d再講),

最細o個個女, 今年都21歲啦!!
佢地話自佢懂性以來, 佢淨係會食一個tone的食物 -- 米黃色,
所以佢由細到大食來食去都係apple and cheese pie 仲有 macaroni and cheese等等,
我聽完即刻諗起o個個
紐西蘭女人。
佢咁食法真係好唔健康囉...... 就算唔死住, 第日一定都會有好多病呀!
鬼仔仲話我知, 佢以前讀書有個同校同學都因為長期只係食 - chicken nuggets 而搞到身體有事瓜左!!

我聽到之後真係覺得好得人驚呀,
我想像唔到如果我每日都只係可以食青咖哩羊o既話會變成點??
我諗一星期唔夠我已經會由愛變成憎啦!! 仲可能冇得大便tim喎。

所以為左自己身體著想,
真係要食得健康d,
唔係咩冇益野零食都唔食,
而係唔好食咁多, 間唔中先食下,
飲食真係要健康同均衡先得呀,
唔係第日搞到有病真係喊都無謂。

No comments:

Post a Comment