Tuesday 15 May 2012

朋友見報你會點??? -- 北京春嬌 (笑死我啦)

如果你朋友見報會有d咩感覺呢??
(當然唔係因為d唔好o既野啦)
唔知點解我次次係報紙, 雜誌, 電視見到, 甚至係電台聽到自己識o既人,
我都會忍唔住好想大笑笑笑笑笑!!!!
自從前兩年我有個中學同學成為某樂壇組合之後我就發現我原來會咁(痴線的嗎???)

琴日我個好友都上左生果報o既副刊(<--按這裡)
而且, 我d朋友仲好好心咁買左一份返o黎影相同大家分享一下,
因為.......我地都覺得好搞笑!!!
點解?? 除左因為佢夠膽死以個之前被大家劣評如潮o既髮型見報之外,
就係報紙上對佢o既形容........

竟然係: 北京春嬌靚女Lina (!!)

哈哈哈哈哈~~  真係笑到碌地!!!

我地班友緊係立即係whatsapp group同面書不停提議佢不如開個blog寫呢寫路,
blog名仲十分頂癮, 之後話題愈來愈扯了!!!

當然, 朋友因為自己o既興趣及才能見報,
都是超級替其高興呢!!!
(但, 下次可否先讓我有個心理準備???)
大家如果要去北京玩, 飲飲食食可以參考一下呀,
下星期仍然會有啊!! 多多支持吧!!



另外, 我昨天才得知, 最近有個同校但低我一級o既男生都當了歌手,
雖然是從未交流過的, 但我想自己日後見到仍然會想笑笑笑笑笑~~

No comments:

Post a Comment